Nu lyfter vi upp bloggen!


Heeej på er!
 
Sjuuukt vad länge sedan det var. Sista inlägget på den här bloggen postades 1 juli 2016 och nu är vi inne på 25 januari 2017. Hur kunde det här hända? Jo men jag tror det finns en logisk förklaring. Att blogga dog ut. Den enda Star Stable-bloggaren som jag känner till och som jag vet fortfarande håller hoppet med att blogga uppe är ju Esmeralda med sin monokerus.
 
Men det är nya tider! Jag känner på mig, att någon gång väldigt väldigt snart så kommer det bli populärt att börja blogga igen. Jag har i alla fall fått upp suget på att blogga igen. Jag har haft det suget ett par dagar, men det är inte förrens nu som jag tar tag i det och börjar skriva ett inlägg. Och flera inlägg ska jag se till att det blir, med eller utan Emelie!
 
Men nu när bloggen har varit död så länge så finns det såå många fel på den här bloggen. Bland annat stämmer det inte hur gamla vi är. Vi är nämligen ett år äldre än vad det står till höger. Dessutom har vi liiite fler hästar nu än vad som finns på den sidan. Och det märkligaste av allt är att bloggen har fått någon bugg som gör att man bara kan se de 6-7 senaste inläggen oavsett vart man kollar. Till exempel: om jag går till arkiv och vill plocka fram inlägg från maj 2016 så får jag bara upp 6-7 senaste inläggen. Väljer man att visa mer så blir det som en loop att inläggen börjar om igen. 
 
Något som både jag och Emelie blev chockade över efter att loggat in på bloggen för första gången sen 5 månader tillbaka är att det fortfarande är läsare på den här bloggen. What, hur har ni orkat? Haha. Älskar att ni inte gett upp hoppet om att någon dag få se ett nytt inlägg här.
 
Det blev ganska mycket text här nu, så tänkte att jag avrundar detta inlägget för nu även om jag har så mycket mer att berätta. Men det kan jag spara så vi får in lite fler inlägg de kommande dagarna. Nu ser vi till att få den här bloggen aktiv igen!
 
En bild från dagens levla-event med min klubb Glorious Arrows

isolde sjöberg

jag vill vara med i er klubb och jag hetter så här på starstable nova spiderberg

Anonym

Jag har en aktiv Star Stable blogg!

Frida Wolfcloud

Jag har en aktiv Star Stable blogg!


Kommentera inlägget här:














Hej och välkommen hit!

Vi som driver denna bloggen om hästspelet Star Stable heter Emelie Silverhaven och Brigitta Underhand.

På den här bloggen kan du följa oss både IRL, på Star Stable och hur det är att driva en helt egen klubb! Vi båda är nämligen klubbägare till varsin klubb som är en av de större klubbarna på Star Stable Online. Brigitta Underhand äger klubben Glorious Arrows och Emelie Silverhaven är ägaren till Royal Fighters!

Förutom den här bloggen så driver Brigitta Underhand även en stor gaming-kanal på Youtube, mer känd som Flixiekim.

Vi hoppas du får en trevlig läsning på den här bloggen och var inte rädda för att kommentera. Vi är snabbare än Star Stable-supporten på att svara.
Upp