Sorgligt


Haha jag bad Kim skriva ett inlägg i helgen och vad ser jag? Det var nog det sorgligaste inlägget denhär bloggen någonsin fått. Jag ber om ursäkt för det ;)
 
Idag väntas uppdrag och ännu mer uppdrag på Starstable. Jag börjar alltid med att tänka okej joo men det kan ju bli kul, kom igen Emlan det blir kul. Jag loggar in och känslan håller i sig. När jag rider mot uppdragen så kan jag nästan känna mig lite exalterad. Jag kommer fram och påbörjar och efter kanske tio minuter är jag inte lika glad. Om uppdragen tar upp mot en timme så kokar jag inombords. Nej alltså uppdrag är då inte för mig. 
 
Idag är det spännande uppdrag så vem vet jag kanske tycker är att det är jätte spännande? Alla hjärtansdag uppdragen får dock inte mitt hjärta att hoppa ett extra skutt. Tur det har kommit nya kläder i gallerian åtminstone. Jag har massor av bra inlägg gällande kläder och utrustning i spelet, så där har ni något kul att vänta.
 
Vad tycker ni om uppdrag? Vet att jag är typ den enda som inte älskar uppdrag, eller?
 
 

Tess

Jag var ju en av de som älskade sso's uppdrag förut. Men jag gör faktiskt inte det lika mycket längre. Men jag tycker fortfarande om de men inte lika mycket skulle jag säga :D Kram

Daisy Mousegirl

Jag fattar inte vad som var sorgligt med det?

Wilma Youngforest

Jag är ett väldigt stort fan av uppdrag. Speciellt huvuduppdragen! :)
Men när det gäller "högtidsuppdrag" som tex. allahjärtansdaguppdragen brukar jag bara snabbklicka mig igenom dialogerna, så att det går så fort som möjligt att göra de! cx

Nora Sleepyhurricane

Jag älskade uppdragen igår!!

Nora Sleepyhurricane

Jag älskade uppdragen igår!!

Matilda Southtree

I luv alla uppdrag som nt är dagliga xD

Klaudia Shadowdawn

haha, aa, det var rätt sorgligt... men han försökte ju, och dessutom var det ändå ett trevligt inlägg. Uppdragen var rätt kul tyckte jag men jag gjorde dem på en dag..... det var ju huvud uppdrag så hade förväntat lite mer men...... man fick i alla falla något att göra! nu hoppas jag nästa uppdatering är en connemara ponny, vill ha fler små ponnys i spelet!!! <3

lee

tycker att uppdragen brukar vara lite tråkiga lol

Elin Dragonfall

Beror på... så jag har gjort en lista på olika sorts uppdrag och hur många procent roliga dem är för mig:

Huvuduppdrag: 93%

"Sso slänger in ett kort uppdrag för att alla ska sluta gnälla på att dem vill ha fler uppdrag" uppdrag: 38%

Hästmarknad uppdrag: 0,9999999999999%

Högtids uppdrag: 46%

Övriga: 71%

Jag vet inte om det är samma sak för flera men det är så jag tycker om uppdrag :)

Vivien Fasthill

Jag skulle gärna vilja ha en lång uppdragsserie då man måste vänta, göra dagliga (som när man ska göra hästskor), bygga ryckte mm. Då har man något kul att göra ett par dagar framöver och man får känna sig som i ex. lvl 9 då man har massa uppdrag. Själv saknar jag när man var nybörjare och hade blivit Star Rider och jag hade massa uppdrag att göra :) Saknar de och jag har inget emot uppdrag, tycker att det behövs mer än vad som finns.

tanja friendwright

nanananana!!!! han försökte men lite sorligt kansek det var men han försökte!!!!haha!!

la li la dum di dum!!!!

Nora Sleepyhurricane

Mer inlägg!

Nora Sleepyhurricane

Mer inlägg!

Nora Sleepyhurricane

Mer inlägg!

Nora Sleepyhurricane

Mer inlägg!

Nora Sleepyhurricane

Mer inlägg!

Nora Sleepyhurricane

Mer inlägg!

Nora Sleepyhurricane

Mer inlägg!

Anonym

Usch, jag orkar inte att göra uppdrag!

Nadine

Kan ni uppdatera bloggen lite mer?

Svar: Yes jag ska bli bättre på det :D
emlanbretta.blogg.se

Anonym

kan inte göra som ni gjorde förut? blogga en hel månad varje dag? skulle va kul ^^

Svar: Vi ska mjukstarta :D men ett inlägg varannan dag utlovas
emlanbretta.blogg.se

Agge Evenninghand

Uppdrag är väl kul eller när man slipper göra rycktes. När man är i elevel 18 som jag är nu blir man rät fort tröt på alla dessa rycktes uppdrag.. man bara uppdrag utan rycktes sökes..xD Jag vill ha lite mer uppdrag i Dino eller i Gåd det skulle vara lite roligare en att ha alla så nära. När kom senast uppdrag dit?? /krma

Svar: Ja jag vill också ha mer uppdrag i Dinodalen :D
emlanbretta.blogg.se

Potatispaj

Kan ni inte blogga mer? Eller har ni slutat för gott? Vill gärna ha ett svar, så att jag vet om jag kan sluta kolla in på denna blogg eller inte

Svar: Vi ska fortsätta blogga, det är dags att sätta igång nu :D
emlanbretta.blogg.se

Jonna

Köpte du något engelskt fullblod, Emlan? Isåfall, vilken? :)

Svar: Jag har köpt 3 engelska fullblod, den svarta, fuxen och den mörkbruna :D
emlanbretta.blogg.se

Anonym

Jag hatar också att göra uppdrag bara om det är huvuduppdrag är jag nyfiken annars så är jag slöare än en soffpotatis.

Svar: Och idag kommer det mer uppdrag men ett nytt område så det blir kul :D
emlanbretta.blogg.se

En person

Dags för lite uppdatering kanske? CX

Svar: Det är dags :D
emlanbretta.blogg.se

Matilda Southtree

Ni är seriously världens mest oaktiva starstable-"kändis"-bloggare x)

Svar: Haha förlåt :( Vi ska bli bättre
emlanbretta.blogg.se

Sallad

Varför ha en blog som inte är aktiv INGET på 24 dagar skriv iaf typ hej xD

Svar: Vi är dåliga haha men nu ska vi försöka blogga :D
emlanbretta.blogg.se

Anonym

Har ni lagt ner bloggen"?

Svar: Nej det har vi inte även om man kan tro det :D
emlanbretta.blogg.se

Anonym

Vem tyckte ni var bäst i mello?

Svar: Jag tyckte Lisa Ajax. Oscar Zia, Molly Sanden :D
emlanbretta.blogg.se

Anonym

Vem tyckte ni var bäst i mello?

Yvonne Sweetwood

1 månad sedan ni uppdaterade ;_; Kom igen nu inte kul o läsa sorligt varje dag hahahah

Svar: Vi ska köra igång :D lovar
emlanbretta.blogg.se

Olivia Silverdawn

Jag Älskar Star Stable online!! <3

Svar: Jag med :D
emlanbretta.blogg.se

Diana

Hur länge ska vi vänta på dom nya inläggen ang. kläderna?? x)

Svar: Haha ojdu :D vi får se vad som händer här i framtiden
emlanbretta.blogg.se

Hanna Moosebell

uhm... lite uppdatering ksk?

Svar: Yes :D mer uppdatering på gång
emlanbretta.blogg.se

Tess

Ja det är sorgligt att ni inte lagt upp något sedan 17 februari xD hahahah ;)

Svar: Nu jäklar ska vi blogga :D
emlanbretta.blogg.se

Coxomiat

Asså vad händer med er kan ni inte bara skriva något ni har inte bloggat på typ 272717823 år. Folk börjar tro att ni har slutat elr något

Svar: Vi ska inte sluta :D vi ska köra igång igen
emlanbretta.blogg.se

jag hatter thea i varklig hetern och på sso heter jag mishelle i sso

hej jag tycker mycket om upp drag som är långa men inte när dom är långa och det är över nattnings upp drag i alla fall

Svar: Idag kommer det nya uppdrag men ett nytt område med så det är kul :D
emlanbretta.blogg.se


Kommentera inlägget här:














Hej och välkommen hit!

Vi som driver denna bloggen om hästspelet Star Stable heter Emelie Silverhaven och Brigitta Underhand.

På den här bloggen kan du följa oss både IRL, på Star Stable och hur det är att driva en helt egen klubb! Vi båda är nämligen klubbägare till varsin klubb som är en av de större klubbarna på Star Stable Online. Brigitta Underhand äger klubben Glorious Arrows och Emelie Silverhaven är ägaren till Royal Fighters!

Förutom den här bloggen så driver Brigitta Underhand även en stor gaming-kanal på Youtube, mer känd som Flixiekim.

Vi hoppas du får en trevlig läsning på den här bloggen och var inte rädda för att kommentera. Vi är snabbare än Star Stable-supporten på att svara.
Upp