Klädtips


Hörrni, har ni väl inte missat min egna lilla serie som handlar om kläder och är fullt med en massa tips och trix. Jag kommer fortsätta med detta då det verkar väldigt uppskattat och om ni har idéer och förslag som ni vill att jag ska ha med i videon så skriv gärna så ska vi se till att ordna det.
 

Allison Underhurricane

Skulle du kuna visa terräng outfit? Och isf kan du berätta vart du köpt/fått kläderna och utrustningen?

Anonym

Kan du inte ta med oss på en "shopping" runda, där du visar hur du brukar göra när du köper kläder/utrustning?

leia candlegirl

jag skulle vilja gå med i royal fighter. för jag har önskat mig det jätte länge och jag har försökt ansöka hit innan också men det har inte funkat.

Nora Sleepyhurricane

Kan du visa vilka tröjor i gallerian du gillar och visa sånt du aldrig skulle köpa❤

Nora Sleepyhurricane

Kan du visa vilka tröjor i gallerian du gillar och visa sånt du aldrig skulle köpa❤

Jane Candlenose

din serie på kim kanal är super bar <3 kan du inte visa bra klubboutfits och vad man ska tänka på när man gör en klubboutfit <3

Tilda Diamondfield

Hej Emlan!

Idag när jag loggade in på SSO så träffade jag en person från Rainbow Dragons. Tydligen så var det inte bara Calle kvar i klubben utan även andra. Jag vet ej om du redan visste detta, isåfall strunta i denna kommentaren. Förresten när kommer din frågestund ut? Längtar sååå mycket! Dina outfitsvideor äger :D
Kram <3

Alexandra Goldnose

Älskar verkligen den serien! :D

Tanja Eaglevalley

Det skulle vara kul om du visade outfits för olika färger på hästar. Vet inte om det skulle bli stor skillnad från häst till häst men bara ett litet förslag :)

Allison Underhurricane

EMLAN! Kommer du ihåg det huset som du bor i som Mette också ville bo i?! Kolla på bakgården, ngn gräver i era blommor!

Allison Underhurricane

Och det finns en katt där vid dörren typ

Allison Underhurricane

Asså vid New Hillcrest :D

Allison Underhurricane

Asså vid New Hillcrest :D

Rebecca och Daisy

Ni har otroligt fina redigerade bilder! Gillar verkligen denna blogg!
Vi skulle bli jätte glada om ni ville kolla in vår blogg http://sunforestblogg.weebly.com
- Rebecca och Daisy

Svar: Tack snälla :D kikade in nu, kul att ni fortfarande håller den aktiv och allt, jättefin blogg också :D
emlanbretta.blogg.se

Meja Crazyrock

Bra vid, please bli lite aktivare, jag förstår att det är svårt me i alla fall 2 inlägg veckan!

Svar: Vi ska börja blogga igen :D
emlanbretta.blogg.se

Isabella

Kim snälla jag vill varkiligen vars med i klubben

Isabella

Kim snälla jag vill varkiligen vara med i klubben

sally lowroad

hej! vrf har ni inte lagt upp någonting på snart 3 månader!!? :)

Svar: Vi ska sätta igång igen nu :D
emlanbretta.blogg.se

Lorraine Beegirl

Kan ni försöka vara lite aktivare, nu har ni inte postat nåt på snart 3 månader... :/

Svar: Jaaa vi ska :D
emlanbretta.blogg.se

kotten123

hej... vrf lägger ni alldrig ut något mer? har ni slutat blogga? det har inte kommit NÅGOT på 3 och en halv månad

Svar: Vi ska faktiskt sätta igång igen :D
emlanbretta.blogg.se

Tilde

Skulle vara kul om du kunde bedöma någon random person i något område om dens outfit.


Kommentera inlägget här:














Hej och välkommen hit!

Vi som driver denna bloggen om hästspelet Star Stable heter Emelie Silverhaven och Brigitta Underhand.

På den här bloggen kan du följa oss både IRL, på Star Stable och hur det är att driva en helt egen klubb! Vi båda är nämligen klubbägare till varsin klubb som är en av de större klubbarna på Star Stable Online. Brigitta Underhand äger klubben Glorious Arrows och Emelie Silverhaven är ägaren till Royal Fighters!

Förutom den här bloggen så driver Brigitta Underhand även en stor gaming-kanal på Youtube, mer känd som Flixiekim.

Vi hoppas du får en trevlig läsning på den här bloggen och var inte rädda för att kommentera. Vi är snabbare än Star Stable-supporten på att svara.
Upp