Inspiration!


Ibland är jag en såndär person som behöver en (ursäkta min franska) spark i röven. Jag gillar att skriva, jag gillar att höra årsikter, jag gillar att diskutera och jag gillar att uttrycka mig. Ändå står bloggen tom och inläggen trillar in mer sällan. 
 
Inte nog med att jag inte bloggat själv jag har hållt mig ifrån hela communityt. Men de senaste dagarna har jag intresserat mig mer och framför allt har jag läst ikapp mig på min favorit blogg Monokerus.se. Och nu är jag redo, det kliar i fingrarna, framför allt efter en ny design. Så ska sätta Kim i arbete, mihihi. 
 
 

Nora Sleepyhurricane

Kan ni skriva om nya området?

Nora Sleepyhurricane

Kan ni skriva om nya området?

Nora Sleepyhurricane

Kan ni skriva om nya området?

Nora Sleepyhurricane

Kan ni skriva om nya området?

Svar: Yes i will :D
emlanbretta.blogg.se

Diana

"Ursäkta min franska"? Förstår inte riktigt vad du menar med det. :)

Svar: Det är ett uttryck man kan säga när man ska svära haha :) Typ " Ursäkta min franska men fan vilken fin tröja du har".
emlanbretta.blogg.se

Anonym

Kan ni skriva om nya området?

Svar: Ja det ska vi absolut göra :D
emlanbretta.blogg.se


Kommentera inlägget här:














Hej och välkommen hit!

Vi som driver denna bloggen om hästspelet Star Stable heter Emelie Silverhaven och Brigitta Underhand.

På den här bloggen kan du följa oss både IRL, på Star Stable och hur det är att driva en helt egen klubb! Vi båda är nämligen klubbägare till varsin klubb som är en av de större klubbarna på Star Stable Online. Brigitta Underhand äger klubben Glorious Arrows och Emelie Silverhaven är ägaren till Royal Fighters!

Förutom den här bloggen så driver Brigitta Underhand även en stor gaming-kanal på Youtube, mer känd som Flixiekim.

Vi hoppas du får en trevlig läsning på den här bloggen och var inte rädda för att kommentera. Vi är snabbare än Star Stable-supporten på att svara.
Upp