Det är bästa dagen


Vakna allihopa det är bästa dagen!! Lördag. Älskar, älskar lördagar. Idag ska jag vara ensam hemma, ialla fall ikväll. Kim ska ut och röja så det blir bara jag och hundarna hemma. Då får jag passa på och göra precis vad jag vill och njuta lite av ensamtid, haha. Det kommer nog dröja sådär en timme innan jag rusar in till Hovet på Teamspeak och inte vill vara ensam nå mer.
 
Jag har börjat tänka lite på hur bloggen ska se ut, just nu är den väldigt mycket Kim haha så ska sätta min kvinnliga stil på den. Är det något ni saknar som ni skulle vilja ha?
 

Har ni sett denna vägen från New Hill Crest stallet upp till Sydhoven? Den är inte helt lätt men det går :D och övning ger fördighet. Känns ju onödigt att ta sig heeela vägen till FP när jag "bara" kan traska upp här ;)

Arvella Waterdawn

Den vägen har jag inte sätt xD Måste prova den;D

Svar: Ja gör det :D de går super snabbt när man väl kan
emlanbretta.blogg.se

Ebba Youngland

Ta en lila design! #emlan

Svar: Det blev en rosa :D
emlanbretta.blogg.se

Nora Sleepyhurricane

Kan du göra så man kan se dina hästar?

Svar: Ska försöka ordna med det :) Det är 47 stycken så det tar ett tag haha
emlanbretta.blogg.se

Tess

Åh den rosa designen vart så fin :D <3

Svar: Tack så mycket :D är väldigt nöjd, inget mer blått hihi
emlanbretta.blogg.se

nora sleepyhurricane

så fin design!!!!

Svar: Tackar!!! :)
emlanbretta.blogg.se

Louisa Puppybaker

Fin <3

Svar: Tack :D
emlanbretta.blogg.se

Riley

Absolut, eller ja jag upptäckte den när jag råkade bugga mig in Epona heheh..


Kommentera inlägget här:














Hej och välkommen hit!

Vi som driver denna bloggen om hästspelet Star Stable heter Emelie Silverhaven och Brigitta Underhand.

På den här bloggen kan du följa oss både IRL, på Star Stable och hur det är att driva en helt egen klubb! Vi båda är nämligen klubbägare till varsin klubb som är en av de större klubbarna på Star Stable Online. Brigitta Underhand äger klubben Glorious Arrows och Emelie Silverhaven är ägaren till Royal Fighters!

Förutom den här bloggen så driver Brigitta Underhand även en stor gaming-kanal på Youtube, mer känd som Flixiekim.

Vi hoppas du får en trevlig läsning på den här bloggen och var inte rädda för att kommentera. Vi är snabbare än Star Stable-supporten på att svara.
Upp