In memory of Rainbow Dragons


Denna fantastiska video är i sommar 1 år gammal. Det var precis i slutet innan RD upplöstes för att aldig bli detsamma igen. Jag saknar faktiskt inte RD utan trivs väldigt bra som jag har det nu. Men jag blir alltid lite extra varm i hjärtat när jag kollar på videon. Den innehåller fantastiska minnen med människor som en gång var mina vänner, som jag brytt mig om och gillat väldigt mycket och det glömmer jag aldrig. Den innehåller människor jag fortfarande håller kärt och den innehåller människor jag aldrig mer kommer se.
 
I augusti i år är det dags igen, med gamla och nya stjärnor på plats. Kan knappt bärja mig.
 
Se och njut!
 

Molly Mountaingirl

Hahah vad mysiga ni ser ut att vara :D

Svar: Det är super mysigt :D
emlanbretta.blogg.se

Tess

ska bli sååå kul om jag kan komma!! <3

Svar: Hoppas hoppas :D
emlanbretta.blogg.se

Michelle Michis Goldland

Men jaaaa! Det ska bli såå kul att få träffa er alla! :D Ser verkligen fram emot träffen, ett minne för livet <3

Svar: Ja det är verkligen en grym upplevelse :D
emlanbretta.blogg.se

Lova L

Asså sååååå kul det ser ut!!!!!!!!!!!!!!

Svar: Det var sååå himla kul och det ska bli kul i år igen :D
emlanbretta.blogg.se


Kommentera inlägget här:














Hej och välkommen hit!

Vi som driver denna bloggen om hästspelet Star Stable heter Emelie Silverhaven och Brigitta Underhand.

På den här bloggen kan du följa oss både IRL, på Star Stable och hur det är att driva en helt egen klubb! Vi båda är nämligen klubbägare till varsin klubb som är en av de större klubbarna på Star Stable Online. Brigitta Underhand äger klubben Glorious Arrows och Emelie Silverhaven är ägaren till Royal Fighters!

Förutom den här bloggen så driver Brigitta Underhand även en stor gaming-kanal på Youtube, mer känd som Flixiekim.

Vi hoppas du får en trevlig läsning på den här bloggen och var inte rädda för att kommentera. Vi är snabbare än Star Stable-supporten på att svara.
Upp