Inspelningsdag


 Hej hjärtan, då var det måndag igen och denna veckan är det min bday!!!!!! Älskar att fylla år. Älskar att få en hel dag som bara är ens egen. Jag är ju en sån som älskar att få presenter (och ge presenter med för den delen). Men jag har beställt god frukost, god middag, tårta och såklart presenter haha. Så får vi se vad vi hittar på under dagen. Skulle kanske vilja göra nått med Kim och familjen, spela minigolf eller något haha är barnsligt förtjust i minigolf, det är min grej ;)
 
Ialla fall idag ska jag spela in en video som kommer komma ut på Kims kanal, mihi. Många har frågat om inte jag kan skapa en egen kanal, nej till det. Jag kan ingenting om redigering, jag är inte heller intresserad av att lära mig men jag har ju en pojkvän som kan göra det åt mig och då spelar jag gärna in haha. Men det är premiär för mig att sitta själv och prata så känns lite pirrigt ändå. Men det kommer bli en outfit video ialla fall och det ska bli kul. Jag har lagt ut ett inlägg in instagram där man kan kommentera om det är nått speciellt man vill att jag ska ha med.
 
Här har vi min klättrar outfit som jag hade i helgen. Stilren men ändå snygg och fräsig :D

Nora Sleepyhurricane

Snygg

Svar: Tack :)
emlanbretta.blogg.se

Yvonne Sweetwood

Grattis i efterskott! :D

Svar: Fyller år imorgon men tack ;)
emlanbretta.blogg.se

Meja Crazyrock

Kommer bli superkul att få tips av en sådan moderiktig person som dig!

Svar: Haha men åh tack snällis :D
emlanbretta.blogg.se


Kommentera inlägget här:














Hej och välkommen hit!

Vi som driver denna bloggen om hästspelet Star Stable heter Emelie Silverhaven och Brigitta Underhand.

På den här bloggen kan du följa oss både IRL, på Star Stable och hur det är att driva en helt egen klubb! Vi båda är nämligen klubbägare till varsin klubb som är en av de större klubbarna på Star Stable Online. Brigitta Underhand äger klubben Glorious Arrows och Emelie Silverhaven är ägaren till Royal Fighters!

Förutom den här bloggen så driver Brigitta Underhand även en stor gaming-kanal på Youtube, mer känd som Flixiekim.

Vi hoppas du får en trevlig läsning på den här bloggen och var inte rädda för att kommentera. Vi är snabbare än Star Stable-supporten på att svara.
Upp