Youtubevisningar


Heeej
 
Behöver skriva av mig lite. Det var nämligen en tjej som postade ett blogginlägg någonstans där hon listade Star Stable-youtubers youtubevisningar. Och hon hade fått det att se ut som att hon låg 1:a med flest visningar med sina 2 505 551 visningar och där Esme låg 2:a med sina 2 393 232 visningar.
 
Men, hallå. Vart tog mitt namn vägen då? Jag är ju också en Star Stable-youtuber!
 
 
Jag tror jag vann.
 
Sorrryyy, vart bara tvungen :D
 

Tess

Ni borde skaffa en egen muspekare på eran blogg! http://www.cursors-4u.com/
så väljer ni en! Superenkelt och gör bloggen mycket finare enligt mig :D
(klistra in det på bloggadress också för vet inte hur det fungerar xD hahaha)

Svar: Ska kolla upp det :D
emlanbretta.blogg.se

Emelie Friendroad

Haha såg också det inlägget😂
Samma bloggare/youtuber har även skrivit att du, Haley Rainstorm och Sasha Duskgirl har förstört hennes liv😡

Svar: hahahah
emlanbretta.blogg.se

Yvonne Sweetwood

HAHAH så grym Bim xD

Klara Eaststar

Det inlägget skulle jag vilja läsa, vem är det? :)

Svar: Tänker inte outa, någon tjej :D
emlanbretta.blogg.se

Dakota

Vad heter den😃?

Tyra Yellowgirl

HAHA, Sån himla Bim style😂

Svar: Yäähh
emlanbretta.blogg.se

Esmeralda Silverforce

Tror det helt enkelt handlade om lite hederlig avundsjuka, var dock förvånad att spelaren valde att lista mig med tanke på vad hen tycker om och har sagt om mig!

nora sleepyhurricane

vad heter denne som skrev det inlägget?

Matilda seaweb

Hejsan! Jag har en fråga? om ni kan lägga till mig i länkar till andra bloggar? Heter matildaseawebbloggse.blogg.se . Det blev fail med namnet har en sak åt Emlan! och ps.Utan stor bukstav och mellanrum. // hälsningar Matilda Matti seaweb

:)

Jag vet inte vem som har skrivit det, men Kim du är ändå inte en typical "starstable kanal". Eftersom att du lägger upp andra yt klipp där du får visningar. Menar inget hat <3

Svar: Äh, jag är ju mer känd för mina Star Stable-klipp, borde ju räknas in :D
emlanbretta.blogg.se

Anonym

Ifall kim inte skulle räknas. Då skulle inte heller esme räknas heller. Hon lägger upp andra spel med.

Svar: Klart han räknas, men det är nog lite avundsjuka bara
emlanbretta.blogg.se

Josefine Waterbear

Vem skrev det?

Svar: Nån tjej :D
emlanbretta.blogg.se

:)

Jag har alltid gillat den personen som skrivit detta inlägget, men jag gick in på hens blogg och kollade igenom detta inlägget & någr andra inläggg hen har skrivit om dig och esme och jag är riktigt besviken, dett har verkligen fått mig att se hen i ett nytt ljus.+

Svar: Det var ju änna bra då va :D
emlanbretta.blogg.se


Kommentera inlägget här:














Hej och välkommen hit!

Vi som driver denna bloggen om hästspelet Star Stable heter Emelie Silverhaven och Brigitta Underhand.

På den här bloggen kan du följa oss både IRL, på Star Stable och hur det är att driva en helt egen klubb! Vi båda är nämligen klubbägare till varsin klubb som är en av de större klubbarna på Star Stable Online. Brigitta Underhand äger klubben Glorious Arrows och Emelie Silverhaven är ägaren till Royal Fighters!

Förutom den här bloggen så driver Brigitta Underhand även en stor gaming-kanal på Youtube, mer känd som Flixiekim.

Vi hoppas du får en trevlig läsning på den här bloggen och var inte rädda för att kommentera. Vi är snabbare än Star Stable-supporten på att svara.
Upp