BRIGITTA UNDERHAND


Mitt namn är Kim (Brigitta Underhand på Star Stable) och jag är, som de flesta säkert redan förstår en pöjke.
Hästar har aldrig riktigt intresserad mig. I själva verket är jag sjukt rädd för hästar. De är liksom stora och läskiga och jag är säker på att det finns onda hästar som kan äta upp en.
 
Hur och när började du spela Star Stable Online?
Jag började spela Star Stable Online tack vare Amanda Lightfield, som de flesta känner igen henne som. Jag hörde talas om Star Stable för första gången den 5 mars 2013. Testade dock aldrig på det utan drev bara med Amanda om det hela tiden.
 
 
Den 15 mars 2013 kom Amanda med förslaget om att jag skulle göra en Let's Play om Star Stable på min yotube-kanal (gjorde redan andra spel). Till en början nekade jag, men hon gav sig inte utan fortsatte tjata. Festgalen som jag är drog jag ut med mina vänner istället för att sitta hemma och filma hästspelet med Amanda.
 
Den 20 mars skapade jag ett nytt konto på Star Stable (Brigitta Underhand) och det var då jag och Amanda filmade för första gången. Det allra första avsnittet kom dock inte upp förrens den 3 dagar senare. Men jag var fortfarande inte riktigt fast för Star Stable än. Fyra månader gick innan jag gick med på att fortsätta filmandet av Star Stable. Det var inte förrens den 5 augusti som jag och Amanda bestämde oss för att filma igen och den här gången lånade jag Amandas konto. Och det var också då jag allt mer och mer började logga in på Star Stable.
 
 

Linnea Queenlord

Första hihihi <3

Svar: Woho :D
emlanbretta.blogg.se

Agge

Jag vet att detta är en konstig kommentar men kan du ta bort mig från din ingnoera lista tack.
(jag heter Agnes Evninghand)
Jag gick bara för bi och du iga mig

Svar: Jag har ingen på min iggalista :D
emlanbretta.blogg.se

Amanda Monsterdawn

Hej Kim och Emlan :D
Frågade vän på dig kim i senaste videon :D

Svar: Haha :D
emlanbretta.blogg.se

stephanie love sso

älskar era videos

Svar: Tack! :D
emlanbretta.blogg.se

kikk

Hej Kim och Emlan, jag gillar er. Jag lovar att jag aldrig stör er :D

Svar: Tack :D
emlanbretta.blogg.se

Alyssa Mountainfall

Kommer Kim någonsin köpa en Frieserhäst??

Svar: Nä :D
emlanbretta.blogg.se

ARINA KITTENNOSE

Hej!
Såg dig en gång när du var i gallerian och gjorde stall sysslor i fort posta.

ottilia

hej jag har en fråga till er,kan ni göra en video när ni är vildhästar mvh ottilia 10 år

Ebba Archgarden

Hej Kim! Jag verkligen gillar eran Youtube! Jag skulle jätte gärna vilja ta en bild med dig och Emlan i sso xD

Anonym

Kan jag få gå med i GA eller RF??

Michelle Oakbaker

Heej ÄLSKAR era vidios :D

Linnea

Hej Kim! Är du med i Sneaky Dragons?

Kajsa Lionstone

Hej Kim och Emelie!
Älskar era videos dom är jätte bra :D

Svar: Tack :D
emlanbretta.blogg.se

Kajsa Lionstone

Har du någon mer favorit färg en bara blå? :D


Kommentera inlägget här:














Hej och välkommen hit!

Vi som driver denna bloggen om hästspelet Star Stable heter Emelie Silverhaven och Brigitta Underhand.

På den här bloggen kan du följa oss både IRL, på Star Stable och hur det är att driva en helt egen klubb! Vi båda är nämligen klubbägare till varsin klubb som är en av de större klubbarna på Star Stable Online. Brigitta Underhand äger klubben Glorious Arrows och Emelie Silverhaven är ägaren till Royal Fighters!

Förutom den här bloggen så driver Brigitta Underhand även en stor gaming-kanal på Youtube, mer känd som Flixiekim.

Vi hoppas du får en trevlig läsning på den här bloggen och var inte rädda för att kommentera. Vi är snabbare än Star Stable-supporten på att svara.
Upp