Klättra


Att klättra är ändå en relativt populär aktivitet i spelet. Vissa har det som en utmaning att ta sig upp för det ena berget efter det andra. Det ena svårare om det andra. Vi har fått in en klätterexpert i klubben, nämligen Katelyn Southbell och han har gjort det till sin mission att få klubben att klättra.
 
Personligen kan jag ju erkänna att det aldrig är någonting jag skulle komma på att göra själv. Jag står hellre still på nån fläck och är social än att fläng runt i bergen och få farligt fall tusen gånger men då och då i sällskap kan det minsann vara kul att klättra.
 
I fredags var det dags för klättrings event och jag var faktiskt taggad. Jag har nog inte klättrat sen Frigrove tiden innan det fanns en stig upp i bergen. Vi skulle ialla fall klättra i GÅD och jag hade aldrig testat på denna vägen innan.
 
Det började bra med att eventledaren inte ens kunde ta sig upp för det första hoppet..
 
 Sedan var jag fast här... jag hoppade nog sådär 34636 hopp. Jag gled åt höger, jag gled åt vänster, jag fick farligt fall och min häst stegrade för varenda steg.. ZzzZzZz
 
 Till slut klarade jag det, en av de sista som tog sig upp och då hade jag bara den sista utmaningen kvar som många hade stått och försökt klara medan jag tog upp mig upp för det andra berget. Men vet ni, jag klarade det på 5 försök och var en av de första att bestiga berget :D wooooh!
 
Har ni något favoritberg ni klättrar på och gillar ni att klättra i spelet? :D

Meja Crazyrock

I dinodalen vid Isberget (osäker på om det heter så)!

Svar: Oooh tror de varit där det låter svårt att klättra där :D
emlanbretta.blogg.se


Kommentera inlägget här:














Hej och välkommen hit!

Vi som driver denna bloggen om hästspelet Star Stable heter Emelie Silverhaven och Brigitta Underhand.

På den här bloggen kan du följa oss både IRL, på Star Stable och hur det är att driva en helt egen klubb! Vi båda är nämligen klubbägare till varsin klubb som är en av de större klubbarna på Star Stable Online. Brigitta Underhand äger klubben Glorious Arrows och Emelie Silverhaven är ägaren till Royal Fighters!

Förutom den här bloggen så driver Brigitta Underhand även en stor gaming-kanal på Youtube, mer känd som Flixiekim.

Vi hoppas du får en trevlig läsning på den här bloggen och var inte rädda för att kommentera. Vi är snabbare än Star Stable-supporten på att svara.
Upp