Alla Welshponnyer


Nu har alla Welshponnyer som finns på fälten på Sydhoven kommit till spelet och finns tillgängliga att köpa. Vi vet redan att det kommer yttligare tre ponnyer. Dels vinnarhästen som är grå med lila och yttligare två till. Jag tror absolut att det kommer komma fler Welshponnyer längre fram men det lär dröja. De som finns att köpa hos Eremiten just nu är följande hästar.
 

 
Den bruna kom i första omgången och jag köpte den. Jag tycker den är jätte söt. I knoppar blir den riktigt biffig.Det är en väldigt fin ljus brun färg. Det enda jag skulle önska var att manen var lite mer svart än grå som den är nu men överlag är den väldigt fin. 4/5 i betyg.
 
 
Den svarta är faktiskt den jag tycker minst om. Den ser lite plastig och dammig ut i sin blekt svarta färg. Den ser tröttare ut än de andra. Den har bruna slingor i manen som inte alls är fint ihop med det gråa på kroppen. Men det är ju en ponny och alla ponnyer är söta. 1/5 i betyg.

 
Isabellen är nog den som är absolut sötast av dem alla. En riktig prinsesshäst. Älskar den rosa pussmulen. Färgen är väldigt fin. Inte för ljus och inte för mörk. Fina strumpor och allt. Jag tyckte nästan den var lite för söt för mig och köpte därmed den bruna. 5/5 i betyg.


Den gråa har varit min absoluta favorit hela tiden. Fastnade direkt för den när jag såg den på ängarna. Den är perfektion. Det finns ingen liknande färg i spelet, de ljusa ögonen den fina ombre liknande manen. Den vita smala bläsen, den ser tuff ut och den är svin snygg. 5+/5 i betyg.
 
 
Svettfuxen har jag någon slags hatkärlek mot. När jag såg den först tittade jag snabbt bort. Absolut inget för mig. Den är liksom röd. Men när den väl gick och köpa kunde jag inte undgå att den är riktigt fin. Jag liksom gillar att den är unik och lite röd. Om jag känner mig själv rätt blir den min i framtiden. 3+/5 i betyg.

 
Den vita ponnyn är så himla söt i ansiktet, yttligare en pussmule och man vill bara gosa med den haha. Men tyvärr är den väldigt grå i skuggningen och ser smutsig ut. Den skulle vart lite mer vit som den vita morganen eller så men annars tycker jag den är så himlans fin verkligen. 3+/5 i betyg.
 

 
Vilken är er favoritponny? Har ni köpt eller ska ni köpa? :D
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 

Bethany Mountainstone

Jag köpte svettfuxen och älskar den! :D

Meja Crazyrock

Äääääälskar den gråa och ska köpa den efter jag har köpt min islänning!

Melinda WinterForce

Har den bruna och älskar honom och kommer nog köpa svettfuxen och den grå i framtiden :)

Älskar den gråa och den vita så ska köpa ngn av dom!

Älskar den gråa och håller med dig Emelie tycker också att att den vita hade varit finare om den var mer vit men tycker om den med! Men ska nog köpa den gråa :)

Älskar den gråa och den vita så ska köpa ngn av dom!

Älskar den gråa och håller med dig Emelie tycker också att att den vita hade varit finare om den var mer vit men tycker om den med! Men ska nog köpa den gråa :)

Älskar den gråa och den vita så ska köpa ngn av dom!

Älskar den gråa och håller med dig Emelie tycker också att att den vita hade varit finare om den var mer vit men tycker om den med! Men ska nog köpa den gråa :)

Tilde Bigbaker

Har köpt den vita men älskar skimmeln/gråa <3 Den vita är supersöt (och fin xD) men det gråa är fin. <3 (och söt) xD Venne vem som är sötast xD Nej jag babblar bah nu xD

Vilda Goldstar

Jag har köpt isabellen för den är så sjukt söt <3 Min andra favvo är nog den vita eller bruna tror jag? Haha alla är så söta!

Nora Sleepyhurricane

Jag älskar den vita och tycker den är perfekt!
Ska köpa när Jag har råd.

Nora Sleepyhurricane

Absolut den vita!!🐎
Så snygg

Nora Sleepyhurricane

Absolut den vita!!🐎
Så snygg

Nora Sleepyhurricane

Absolut den vita!!🐎
Så snygg

Nora Sleepyhurricane

Absolut den vita!!🐎
Så snygg

Svar: Ja den är en liten sötis :)
emlanbretta.blogg.se

Allison Underhurricane

Jag köpte den svarta för tyckte den och den bruna var dol sötaste men köpte dock inte den bruna för har såå många av bruna hästar. Tycker dock inte så himla mycket om welsh ponnyerna mer då de springer med huvudet så högt i galoppen.

Svar: Men de går ju så fint i traven :D och de ser biffiga ut tycker jag
emlanbretta.blogg.se

Jane Candlenose

Jag köpte fuxen tycker den är såå söt <3 tycker även den gråa och den bruna var väldigt söta men <3 tror jag ska köpa den gråa/bruna på nåt av mina andra konton men tycker mest om fuxen <3

Svar: Ja jag har verkligen börjat gilla fuxen, kommer nog slå till på den längre fram :D
emlanbretta.blogg.se

Selma Flowerpaw

Köpte den bruna efter som att jag inte kunde motstå den men den vita är favoriten! Kmr köpa vita snart ¤-¤

Svar: Ja, klart man ska ha fler än en welshponny de är ju så himla söta :D
emlanbretta.blogg.se

nora sleepyhurricane

Slår vad om att Kim köper blåa urhästen!!

Svar: Du har du alldeles rätt ;)
emlanbretta.blogg.se

Lova Lighttree

Köpte den bruna......

Svar: Men den är ju jätte fin :D
emlanbretta.blogg.se

Carla Freindhill

Jag ska köpa svettfuxen som ska heta Fireboy och min syster ska köpa svettfuxen som Firegirl. Min kompis svettfux ska heta Firechild

Svar: Va fint alla namnen matchar :D
emlanbretta.blogg.se

Ylva Westnest

Jag har köpt den gråa den heter Droppie! :D Älskar namnet just Droppie för det låter bara som ett namn o t.ex. inte "Supernova". Han är en valack :)

Elsa Discohurricane

Jag köpte skimmeln för att den vita bläsen var sååå gullig! Men jag ääälskar den vita,den lilla fläcken på mulen gör att den ser suuper söt ut😋


Kommentera inlägget här:














Hej och välkommen hit!

Vi som driver denna bloggen om hästspelet Star Stable heter Emelie Silverhaven och Brigitta Underhand.

På den här bloggen kan du följa oss både IRL, på Star Stable och hur det är att driva en helt egen klubb! Vi båda är nämligen klubbägare till varsin klubb som är en av de större klubbarna på Star Stable Online. Brigitta Underhand äger klubben Glorious Arrows och Emelie Silverhaven är ägaren till Royal Fighters!

Förutom den här bloggen så driver Brigitta Underhand även en stor gaming-kanal på Youtube, mer känd som Flixiekim.

Vi hoppas du får en trevlig läsning på den här bloggen och var inte rädda för att kommentera. Vi är snabbare än Star Stable-supporten på att svara.
Upp