Welsh ponnyer


Precis som jag trodde så blev det Welshponnyer, inte vad jag hoppades på men vi får se på onsdag, jag kanske blir glatt överraskad. Jag har knappt kollat på de andra utan när jag såg vildhästarna första gången så var det bara, den grååååa den ska jag ha.
 
I teaser videon visar de upp isabellen och den svarta vilket innebär att de kommer säljas på onsdag, men en tredje färg syns inte och det står alltså mellan den bruna, den vita, gråskimmeln eller fuxen. Alla kommer ju komma så småningom men jag hopppppas verkligen att jag kan köpa den gråa på onsdag annars vet jag inte vilken det bllir, inte den svarta ialla fall så mycket vet jag.
 
Vilken hoppas ni är den tredje färgen?
 
 

Anonym

Jag hoppas på vilken som helst förrutom den gråa för vill ha den men har inte råd än 😹

Anonym

Jag hoppas på vilken som helst förrutom den gråa för vill ha den men har inte råd än 😹

Ankan

Kanske isabellen, har för många mörka hästar i stallet! :)

Denise Skytree

Helt klart den gråa! Har ingen grå häst i mitt stall ännu. Funderar på en isabell med, men först och främst vill jag ha den gråa!

Natha Deerbard

Bara det kommer en svart är jag nöjd ;) Men en grå skulle inte vara fel det heller!

Melinda WinterForce

Tror att de tre hästarna hos eremiten som står tillsammans kommer släppas. Alltså den svarta, isabellfärgade och den bruna. Sen släpps nog den vita, gråa och fuxen?

Tindra Queenpie

Jag gillar den gråa och bruna jag hoppas att dem 2 + vita kommer <3

Lova Lighttree

Jag SKA ha en brun!

nora sleepyhurricane

MÅSTE HA DEN VITA!!!!!!!!!!
( min drömhäst )

Diana

Åh. Lätt den gråa. Så sjukt fin på så många sätt, sen är man ju sjukt svag för gråa hästar. Men som sagt, hoppas på den gråa hästen. :)

Izzy

Vill lätt ha fuxen eller den gråa. Tycker inte det finns tillräckligt med fuxar i spelet. Men en grå är inte heller fel ;)

Brooke Nightcloud

Hoppas på den vita men det kommer ta ett tag orka göra Dagliga

Malin Catwood

Hej!
Vet att detta inte angår detta blogginlägget men skulle du kunna be Kim att tömma sin brevlåda???

Matilda seaweb

Hej!jag undrar om ni kan lägga till mig i länkar min blogg heter matildaseawebbloggse.blogg.se det blev fail med namnet! hoppas ni kan <3

Molly

Här har Kim en video som han kan träna med på hästens gångarter. Efter alla år på SSO så verkar han fortfarande inte kunna gångarterna ): https://www.youtube.com/watch?v=fqNc2fXroak

Katarina Oldenburg

Hej Emelie, jag skulle vilja komma i kontakt med dig angående en artikel om Star Stable i tidningen Min Häst. Vi vill att några utvalda bloggare skriver några ord om Star Stable i en kommande specialutgåva, och därför skulle jag uppskatta om du kunde höra av dig till mig, så kan vi prata vidare. Du når mig på:
[email protected]

Ha en fin dag!
Hälsningar
Katarina
Projektledare Min Häst
Egmont Publishing AB

Anonym

Kommer det inget nytt inlägg snart???

Allison

Synd att denna blogg inte får fler inlägg eftersom det här är en bra blogg och så... Ha en bra dag!

britney Darkland

vill ha en den skimmeln :D

Anonym

Fuxen

Anonym

Fuxen

Jefferygrani

LOFI music have become a desirable solution for somebody seeing to chill and wind off, with a great many boasting that they enable them sleep. The soft, repetitive cycle of they beats may make a tranquil air, building a experience of tranquil to be favorable to going to sleep. Due to the fact LOFI sound clips normally features a much slower speed and smaller quantity of lyrics, permitting the brain to quiet down and float off easier. Also, LOFI music often comprise sounds of wildlife, just like precipitation or oceanic surf, that can further supplement the lulling benefit. In addition to their possible sleep-inducing aspects, LOFI tones may perhaps offer a range of any other conveniences. Studies show that tuning in to music and songs can eliminate strain and foreboding, cut down blood pressure, and develop vibe. LOFI tunes, specific, has been seen to build a valuable effect on mental well being. Its ease-of-use and Frugality can really help to silence the minds, permitting deeper attention and quality. Moreover, the timeless, retro sound of LOFI beats may possibly determined to arouse sensations of comfort and expertise, which is certainly in particular productive for those of you sensing a depressive disorder or aloneness. To sum up, while the efficiency of LOFI tracks as a relaxation assistance will vary from individual to individual, there is certainly definitely benefits to containing this type of audio into the day by day routine. Whether or not you have been on a quest to unwind immediately following a long-day or searching for exactly how to enhance your mental health, LOFI sound will offer a quick and ready option. So on the next occasion you have been finding it difficult to sleep at night or getting stressed, take a look at putting on a few LOFI beats and find easiest way it has effects on you. Should you want to discover more about this specific matter go to my favorite blog: [url=https://www.drlofi.com/my-blog[color=#000_url]Lofi Mental health [/color][/url]


Kommentera inlägget här:














Hej och välkommen hit!

Vi som driver denna bloggen om hästspelet Star Stable heter Emelie Silverhaven och Brigitta Underhand.

På den här bloggen kan du följa oss både IRL, på Star Stable och hur det är att driva en helt egen klubb! Vi båda är nämligen klubbägare till varsin klubb som är en av de större klubbarna på Star Stable Online. Brigitta Underhand äger klubben Glorious Arrows och Emelie Silverhaven är ägaren till Royal Fighters!

Förutom den här bloggen så driver Brigitta Underhand även en stor gaming-kanal på Youtube, mer känd som Flixiekim.

Vi hoppas du får en trevlig läsning på den här bloggen och var inte rädda för att kommentera. Vi är snabbare än Star Stable-supporten på att svara.
Upp