Ny bloggdesign


Jag fick ett ryck i helgen och bara nej nu byter jag Kim! Jag har gjort allting själv, Kim har fått godkänna men sen har jag pillat och fixat, är väldigt nöjd :D Jag hade beslutsångest för vilken färg jag skulle ha så jag utgick från en lila bakgrund sen satt jag och mixtrade i GIMP tills jag kände att jag hade namnat rätt, gammelrosa blev det. Är väldigt nöjd, nu är jag på jakt efter någon som kan göra en header, Aloma Sunson har gjort våran nuvarande, den är sååå fin men det är ändå kul att byta ibland och vi har allt haft den ett tag nu. 
 
Jag och Kim ska även ta en ny bild tillsammans och ha i sidomenyn. Så det är lite småpill kvar men i det stora hela är jag väldigt nöjd.
 
 

Anonym

Jätte fint <33

Anonym

Jätte fint <33

Svar: Tack :D
emlanbretta.blogg.se

Meja Crazyrock

Det blev så snyggt Emelie! Skönt att det inte bara är blått på eran blogg. Det är ju trots allt din också, inte bara Kims!

Josefine Waterbear

Jag skulle kunna göra en header om ni vill men förhoppningsvis hittar ni någon bättre ;)

Josefine Waterbear

Jag skulle kunna göra en header om ni vill men förhoppningsvis hittar ni någon bättre ;)

Josefine Waterbear

Jag skulle kunna göra en header om ni vill men förhoppningsvis hittar ni någon bättre ;)

Josefine Waterbear

Jag skulle kunna göra en header om ni vill men förhoppningsvis hittar ni någon bättre ;)

Josefine Waterbear

Jag spmade inte vet inte vad som hönde, huh.


Kommentera inlägget här:














Hej och välkommen hit!

Vi som driver denna bloggen om hästspelet Star Stable heter Emelie Silverhaven och Brigitta Underhand.

På den här bloggen kan du följa oss både IRL, på Star Stable och hur det är att driva en helt egen klubb! Vi båda är nämligen klubbägare till varsin klubb som är en av de större klubbarna på Star Stable Online. Brigitta Underhand äger klubben Glorious Arrows och Emelie Silverhaven är ägaren till Royal Fighters!

Förutom den här bloggen så driver Brigitta Underhand även en stor gaming-kanal på Youtube, mer känd som Flixiekim.

Vi hoppas du får en trevlig läsning på den här bloggen och var inte rädda för att kommentera. Vi är snabbare än Star Stable-supporten på att svara.
Upp