Miiiih


Just nu är SSO bara så roltigt. Jag tycker alltid att det är kul men just nu är det lite extra kul. Jag är inne sent på kvällarna och längtar hem från jobbet när jag får logga in. Det har mycket med klubben att göra. Jag gillar verkligen min klubb. Trots att medlemmar kommer och går så är det de som verkligen är menade för klubben som kommer stanna.
 
Nu ska jag fortsätta lite med klubbsidan som är ett evighetsjobb och därefter faktiskt vara med på ett event!!! Det är inte min starka sida haha, jag klarar allti kraven och så men jag är dålig på att vara med på event till vardags så jag tänkte slå till idag när det är tölt tävlingar, tänkte Kakan skulle få ut och springa lite :D
 
 
Detta är då inte Kakan utan mitt nyaste tillskott Caramelchip, jag vet inte riktigt vad jag ska kalla henne, Mela vore det fint?

Anonym

Caramela eller Camela vore fint XD
(PS: du har skrivit roltigt)

Väldigt anonym

Jag tycker att hon ska kallas Grodis

Tess

Kalla henne krösa-maja vettja ;P

Tovis

Skulle du kunna lägga ut lite outfits? Älskar verkligen din stil och har slut på ideer :( kram

Sune

Tycker den ska kallas GW, väldigt originellt och fint

Lova Lighttree

Ja, Mela var jättefint :D

Anonym

Hejj hur hittar man gloriors arrows hemsida? O vad heter den❤️

Jag är bäst

Mela var nästan fint :)
Tips är att du kan kalla den LGAN, Väldigt Originelt och fint namn ;D

Anonymis

JA, LGAN Var jättefint som "Jag är bäst" föreslog

Håkan

JA, Mela var väll fint.. Men LGAN var ju ännu bättre!

Ariana Lightningforest

Vad sägs om Chilla?❤️

Agge

Kakan låter bra tycker jag! :)

Yvonne Sweetwood

PANIK PANIK PANIK - I NEEDS HELP NOOW!!!!

Emlan jag har panik just nu, jag håller på att växa ur Olle, har ca 10 cm kvar och växer för fullt just nu, och du vet hur rädd jag är för andra hästar!! Jag har hittat min andra kärlek, Babsan. Hon är mysig, pigg och lydig, men hon funkar inte på hoppning eller när det är dåligt väder, för hon är livrädd för ljud och farligt snabb i hoppningen. Och det är DÄR jag behöver hitta någon annan!! Så jag behöver lite tips om hur jag ska göra för att känna mig trygg vid andra hästar, för på CRK är nästan alla hästar stora ( gemfört med Olle då ehehe ) och jag är livrädd för alla utom en som vi inte får rida, RIP mig ;_;

HJÄLP MIG!! HUR SKA JAG VÅGA HOPPA MED ANDRA NÄR JAG INTE ENS VÅGAR GALOPPERA MED BABBSIS!!??

Anonym

PANIK PANIK PANIK!!!!
Tycker det är grymt tråkigt och trist att Hannah lägger ner bloggen😢

Nora Sleepyhurricane

Yvonne, känner du emlan och Kim?

cornelia flowerlord

jätte fin bild:P

RIP

KIM E DU DÖD!? :(
Neeej!!!

Var inte död!

Kim är du död?!?! :'(

Snälla svara

Är du död??! :O

snälla svara

menar kim!

Yvonne Sweetwood

R.I.P Kim och Emlan! ;_;

Anonym

Varför är headen borta?

Anonym

Varför är headen borta?


Kommentera inlägget här:














Hej och välkommen hit!

Vi som driver denna bloggen om hästspelet Star Stable heter Emelie Silverhaven och Brigitta Underhand.

På den här bloggen kan du följa oss både IRL, på Star Stable och hur det är att driva en helt egen klubb! Vi båda är nämligen klubbägare till varsin klubb som är en av de större klubbarna på Star Stable Online. Brigitta Underhand äger klubben Glorious Arrows och Emelie Silverhaven är ägaren till Royal Fighters!

Förutom den här bloggen så driver Brigitta Underhand även en stor gaming-kanal på Youtube, mer känd som Flixiekim.

Vi hoppas du får en trevlig läsning på den här bloggen och var inte rädda för att kommentera. Vi är snabbare än Star Stable-supporten på att svara.
Upp