HAR NÄTVERK IGEN!


Heeeej alla! 
 
Mitt nätverkskort på den stationära datorn gick sönder för några dagar sedan så jag har blivit tvungen att använda laptopen. Men jag gillar inte att använda laptopen. Går ju typ inte göra nått med laptop när man är så van vid en större skärm, bättre dator och att använda datormus. Men nu har jag skaffat mig ett nytt nätverkskort så nu kan jag fortsätta blogga, filma, spela och redigera snabbare till Youtube.
 
Jag köpte mig en ny häst i onsdags. Ni läste rätt! Det kom tre helt nya Morganhästar och en var helsvart, exakt vad jag var ute efter! Så nu har jag en helt ny häst som kommer ersätta alla mina andra hästar. Den fick namnet Wildpromise. Promise valde jag efter Emelies IRL-häst Promise som jag faktiskt testat på att rida!
 
Welcome!
 
 

Agge

visst är dom söta lycka tillmed med den XD flrst

Svar: Ja :D
emlanbretta.blogg.se

Claire Masterknight

Du måste vara den som passar allra bäst på svarta hästar i hela SSO! xD Jättefin häst! :D

Svar: Tack :D
emlanbretta.blogg.se

stephanie

fiin!

Moa snowpaw

Najs :D ♥

Stella

Ta med montana i fråge avsnitten :D

Yvonne Yvi Sweetwood

EMLAN!!!!

Min mardröm har nyss uppfyllts ( Om man nu säger så? )!!! OLLE ÄR HALT!!!!!! D: D:

Yvonne Yvi Sweetwood

Var i stallet o hjälpte till att leda ponnysarna i ledargrupperna idag, ledde Azlan gubben för OlleBolle är ju halt. Men en i US sa att Olle redan är nästan helt frisk och kommer förhoppningsvis få börja ridas igen redan om en vecka, oh jag bah ''YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY!!!!!!!!!! :D




Hitta H-et bland alla mina A och du e pro :D

Pia nothkand

Emlanbretta.blogg.se, snällakkan du brev mig?

PiaNorthland

Snälla kan du brev mig?💓 Vill säga en sak

Svar: Säg här :D
emlanbretta.blogg.se

Anonym

Hej. Ett tips är att lägga upp något här varje dag så man får läsa något..

Svar: Ska göra massa uppdateringar :D
emlanbretta.blogg.se


Kommentera inlägget här:














Hej och välkommen hit!

Vi som driver denna bloggen om hästspelet Star Stable heter Emelie Silverhaven och Brigitta Underhand.

På den här bloggen kan du följa oss både IRL, på Star Stable och hur det är att driva en helt egen klubb! Vi båda är nämligen klubbägare till varsin klubb som är en av de större klubbarna på Star Stable Online. Brigitta Underhand äger klubben Glorious Arrows och Emelie Silverhaven är ägaren till Royal Fighters!

Förutom den här bloggen så driver Brigitta Underhand även en stor gaming-kanal på Youtube, mer känd som Flixiekim.

Vi hoppas du får en trevlig läsning på den här bloggen och var inte rädda för att kommentera. Vi är snabbare än Star Stable-supporten på att svara.
Upp