Ojoj


Härromdagen när jag levlade märkte jag att allt inte stog riktigt rätt till. Det började i Moorland där jag började fundera om Bobcat tjejerna joinat GED istället för de var helt svartklädda, inte rosa som de vanligtvis är. I början reagerade jag inte ens för jag tänkte "va snyggt de va klädda då". Sen insåg jag att såhär ska det ju inte vara, nåja jag red vidare på min levlungsrunda. När jag till sist kom till GÅD stallet så fick jag mig en chock redan på långt håll. Ursäkta mig men är du naken?
 
 
På nära hålla ser man ju att kläderna är mer hudfärgade men om man inte kollade så värst noga så såg hon spritt språngande naken ut :'D lite underhållning sådär. Men det skedde bara en gång annars har hon haft vettet att behålla kläderna på.
 

Lollen

Haha, vad konstigt :')

Leah Pandalake

Hahah ojj

mys

ojojoj

Yvonne Sweetwood

HAHA ojdå xD

Matilda Southtree

Har du bilder på G.E.D. tjejerna?

Nora Kittenstorm

haha! xD

Anonym

Du skrev: På nära hålla
Ses😉

Lydia Applebell

Hej!
Jag har också en blogg som ni kanske ser :) Men när ja ska ändra design på den ser de kontidgt ut och den vill inte ändras! Hur gör man?? Det är typ en bild uppe i högra hörnet o nedanför är allt med färgen man kan ändra! Vet någon av er hur man gör det :( <3

Svar: Alltså det går inte alls att förklara via text men googla, finns massor av bra hjälp där :D
emlanbretta.blogg.se

Alexis Greenheart

omg du ser ut som min favvo DC hjälte kid flash

My Purplelord

Haha, har hänt mig med!

My Purplelord

Haha, har hänt mig med!

Nora Sleepyhurricane

Kan det komma nya inlägg snart?

Svar: Vi ska bli bättre :D
emlanbretta.blogg.se

En potatis

XD

Josefine Waterbear

Har hänt mig med. Fast med May som fick grönt ansikte och med Bulldogz tjejerna som också blev GED tjejer xD

Svar: Hahaha låter knas :D
emlanbretta.blogg.se

jag hetter thea i värklig hetern och i sso så heter jag michelle

haHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA
JÄTTE KONSTIGT

Svar: Visst är det :D
emlanbretta.blogg.se


Kommentera inlägget här:














Hej och välkommen hit!

Vi som driver denna bloggen om hästspelet Star Stable heter Emelie Silverhaven och Brigitta Underhand.

På den här bloggen kan du följa oss både IRL, på Star Stable och hur det är att driva en helt egen klubb! Vi båda är nämligen klubbägare till varsin klubb som är en av de större klubbarna på Star Stable Online. Brigitta Underhand äger klubben Glorious Arrows och Emelie Silverhaven är ägaren till Royal Fighters!

Förutom den här bloggen så driver Brigitta Underhand även en stor gaming-kanal på Youtube, mer känd som Flixiekim.

Vi hoppas du får en trevlig läsning på den här bloggen och var inte rädda för att kommentera. Vi är snabbare än Star Stable-supporten på att svara.
Upp