Winter is coming


Medans dimbuggen i dinodalen fungerar passade jag på att fota lite outfits. Vintern är bara runt hörnet och snart kommer man vilja matcha det kalla dagarna irl och pälsa på sig i spelet också, så jag letade upp 3 outfits jag gillar väldigt mycket och tänkte visa er också :)
 
 
 
Bild 1 (från vänster):
Mössa: Dinodalen - 5250 js / 61 sc                          Träns: Jarlaheim 6300 js / 75 sc
Tröja:
 Arkiologisk gåva (grönt skelett)                       Sadel: Jarlaheim 1950 js / 33 sc
Handskar:
Gallerian 247 js / 27 sc                            Schabrak: Jarlaheim 7270 js / 71 sc
Byxor:
Lifetimegåva 0 sc                                           Lindor: Fort pinta 90 sc
Stövlar: 
Silvergladebyn 127 sc
 
Sammanlagd summa: 22.287 js eller 619 sc 
 

Bild 2:
Mössa: Fiskebyn/Fashionbarn - 6520 js / 65 sc       Träns: Silverglade 8770 js / 77 sc
Tröja:
 Firgrove 131 sc                                                Sadel: Gallerian 8350 js / 99 sc
Handskar:
 Gallerian 247 js / 27 sc                            Schabrak: Gallerian 8350 js / 99 sc
Byxor: 
Lifetimegåva 0 sc                                           Lindor: Gallerian ca 90 sc
Stövlar: 
Silvergladebyn 127 sc
 
Sammanlagd summa: 31.967 js eller 726 sc 
 

Bild 3:
Mössa: Silverglade - 4220 js / 41 sc                         Träns: Silverglade 8770 js / 88 sc
Väst:
 Arkeologisk gåva (rött skelett)                          Sadel: Dinodalen 99 sc
Handskar:
 Gallerian 5550 js / 76 sc                          Schabrak: Moorland 3720 js / 37 sc
Byxor: 
Fashionbarn Sgb 90 sc                                  Lindor: Silverglade ca 99 sc
Stövlar: 
Jarlaheim 113 sc
 
Sammanlagd summa: 22.260 js eller 643 sc 

Sanna Winteryard

Hej, jag misstänker att du kommer få rätt många (mer eller mindre trevliga) kommentarer om att du blandat ihop kläderna, hästutrustningen och bilderna. Men tänkte att det är värt att nämna i alla fall, om du inte skulle märka det själv :)

Hoppas verkligen inte du tycker att jag är en sån där jobbig person som pekar ut fel hos andra hela tiden, för det är verkligen inte så jag vill att det här ska tolkas! :D

Outfiterna var verkligen jättefina, speciellt den vita gillar jag skarpt! Så dom kommer jag nog kopiera av dig någon gång i vinter! :D

Svar: Hej, haha det var bara du som uppmärksammade detta ;) Men jag såg också en stund efter att det var fel, har kollat på fler rad när jag ändrat så har det blivit knas, ska ändra detta så snart som möjligt, tack ändå :D
Kul att du gillade dem ialla fall, kul att höra :D
emlanbretta.blogg.se

Elin Dragonfall

Har jag berättat att du är rätt så bra när det gäller aoutfits Emlan? ;)

Svar: Nämen TACK! :)
emlanbretta.blogg.se

Alma Shadowbear

Superfin Emlan! <3 Du har verkligen smak för outfits!<3 Men jag har en fråga :) Hur gör man för att få "dimbuggen"? <3 Jag ligger lite efter haha ^^ Med vänlig hälsning Alma

Svar: Jag vill inte sprida buggar men googla så hittar du jätte lätt :D
emlanbretta.blogg.se

Astrid Spiderbrooke

Alma, jag vet och kan visa! 😀

Svar: Ja visa du Alma :D
emlanbretta.blogg.se

Hanna Moosebell

Outfiten i mitten fottade jag idag :D tack för insperationen ;)


Kommentera inlägget här:














Hej och välkommen hit!

Vi som driver denna bloggen om hästspelet Star Stable heter Emelie Silverhaven och Brigitta Underhand.

På den här bloggen kan du följa oss både IRL, på Star Stable och hur det är att driva en helt egen klubb! Vi båda är nämligen klubbägare till varsin klubb som är en av de större klubbarna på Star Stable Online. Brigitta Underhand äger klubben Glorious Arrows och Emelie Silverhaven är ägaren till Royal Fighters!

Förutom den här bloggen så driver Brigitta Underhand även en stor gaming-kanal på Youtube, mer känd som Flixiekim.

Vi hoppas du får en trevlig läsning på den här bloggen och var inte rädda för att kommentera. Vi är snabbare än Star Stable-supporten på att svara.
Upp