UPPBOKAD


Heeej alla! Ville bara berätta lite vad jag har haft för mig. Som alla säkert vet så måste jag ju vara den kändaste personen på Star Stable, till och med mer känd än vad alla Game Masters är. Så ibland händer det att jag uppträder lite för olika klubbar.
 
Ikväll hade jag blivit uppbokat till Sneaky Dragons. Jag vet inte riktigt vad de firade. Tror jag lyckades höra lite om att de firade 2 år i efterhand eller nåt. Var så mycket folk att det var svårt att höra.
 
Här kommer lite bilder från uppträdandet!
 
 
 

Tove Appledotter

Önskar jag också fick uppträda! ;)

Svar: Det får du :D
emlanbretta.blogg.se

Anonym

Jag tror faktiskt Alice Winterbell är kändare

Svar: Ojdå :D
emlanbretta.blogg.se

stephanie

yey jag är med på intresselistan på glourios arrows!heter Stephanie "Steph" Lingtningwright:)

stephanie

heter Disa i verkligheten(Hatar mitt namn hehe)

stephanie

är 9 år (är ung så vet inte om jag kommer med)

Agge

Haha vad roligt kan man bocka dig eller?

Svar: Självklart :D
emlanbretta.blogg.se

Moa snowpaw

Najs ju! Heja brigitta :D

Svar: Hejhej :D
emlanbretta.blogg.se

Anonym

Hej! Detta är en fråga till Kim!
Jag undrar om det är okej att min klubb har lika dan tröja som er klubb? Ville fråga bara så jag inte bara tar förgivet att det är säkert ok :)

Kram :))

Svar: Vi vill helst ha den tröjan själva :D
emlanbretta.blogg.se

lovisa silverbrooke

Till emelie: Jag har fått en plats i klubben men jag kan inte komma den tiden du sa, Jag har brevat men fick inget svar.

Kram
Lovisa

??????????????????????????

varför uppdaterar ni aldrig mer??????????????????????

Svar: Har haft fullt upp med annat
emlanbretta.blogg.se

Lisa Lundwahl

Hej! :D Jag vill bara fråga ifall min klubb kan få ha "eran" tröja? Tänkte ifall ni störde er på det ;) Tycker det är otroligt fin och passar till min klubbs klubboutfit!

Svar: Bara det inte blir kopia på våran outfit :D
emlanbretta.blogg.se

Vilda eveningfall

Hur "bokar" man?

Svar: Du ringer boka-brigitta-1554
emlanbretta.blogg.se


Kommentera inlägget här:














Hej och välkommen hit!

Vi som driver denna bloggen om hästspelet Star Stable heter Emelie Silverhaven och Brigitta Underhand.

På den här bloggen kan du följa oss både IRL, på Star Stable och hur det är att driva en helt egen klubb! Vi båda är nämligen klubbägare till varsin klubb som är en av de större klubbarna på Star Stable Online. Brigitta Underhand äger klubben Glorious Arrows och Emelie Silverhaven är ägaren till Royal Fighters!

Förutom den här bloggen så driver Brigitta Underhand även en stor gaming-kanal på Youtube, mer känd som Flixiekim.

Vi hoppas du får en trevlig läsning på den här bloggen och var inte rädda för att kommentera. Vi är snabbare än Star Stable-supporten på att svara.
Upp