Svar del 2 på vad skulle ni göra om....


Den förra delen verkade uppskattad så här kommer den andra och sista delen för den här gången! :D
 

✿ Dani
Vad skulle du göra om klubben gjorde en hemlig träff, med Kims hjälp, och invaderade din och Kims lägenhet?
 
-Emelie: Haha oj vad chockad jag hade blivit, hade nog blivit trångt med allihopa i våran lilla 2a men jag hade välkomnat hovet med massor av kärlek, mi casa es su casa ;)
 
Lilly
Vad skulle du (Emlan) göra om Kim drog upp en döskallering ur fickan?
-Emelie: HAHA asså ja det beror ju på vad den var till för. Jag är ju inte så förtjust i döskallar över lag så jag hade nog tagit den och kastat den i sjön :D 
 
Natta 
Vad skulle ni göra om ni vann en miljard?
-Emelie: Dött av lycka, hejdå livet. Sedan vaknat igen, åkt på en riktigt go resa till alla ställen jag velat åka till och sen gjort något vuxet som att köpa en lägenhet, OCH en häst såklart. 
-Kim: Jag hade inte gjort så mycket, jag hade fortsatt leva mitt vanliga liv framför youtube. 

Alma Shadowbear
Vad skulle ni göra om jorden/Tellus gick under?...
-Emelie: Alltså nej va sorligt. Vad gör man liksom? Jag lever inte under motot lev varje dag som om den vore din sista. Så jag hade typ ???? eh... let's go shopping så dör jag lycklig ialla fall. Kanske ta sig en resa till pluto eller nått ocoh se om det går bättre där.
-Kim: Jag hade nog velat hoppa fallskärm om nu jorden ändå ska gå under. 
 
Teesss
Vad skulle ni göra om solen aldrig gick upp? 
-Emelie: Jag tycker ju det är rätt mysigt med mörker när man kan tända levande ljus och sådär men är samtidigt mörkrädd, konstant rädsla :(
-Kim: Jag hade blivit ledsen för att aldrig kunna bli brun.
Vad skulle ni gjort om alla medlemmar helt plötsligt kunde kicka klubbägarna och gjorde det? :P
-Emelie: Alltsåååååå KJBSUYUT&€ERA(OJOPNSKHVD%€€%&/()==D/D&%&D&D GAAAH!!!
-Kim: 
Jag hade blivit jätte arg
 
✿ Tuss Darkstorm
Vad skulle ni göra om några från eran klubb kom och hälsade på er i ert hem? 
-Emelie: Välkommen :D
-Kim: Jag hade blivit jätteglad och bjudit dem på kaffe, för de måste vi få slut på
Vad skulle Kim göra om de tog bort alla svarta hästar? 
-Kim: 
Jag hade anställt en grym hackare som la till blåa hästar i spelet istället
Vad skulle Emlan göra om det kom dressyrhästar? 
-Emelie: 
Jag hade skickat alla andra till hästön och bara fyllt stallet med dressyrhästar, ååååh <3
Vad skulle ni göra om ni vaknade upp som Peeta och Katniss och skulle kämpa mot varandra i Hunger Games fast ni innerst inne fortfarande kom ihåg livet som Emlan och Kim?
-Emelie:
Haha nej fy sjutton, jag har ju tänkt seriöst på dethär och jag är ju inte alls lika hardcore som Katniss jag hade ju slutat upp som Rue och ätit nått dödligt av misstag typ.
-Kim:
Jag hade varit jätteglad att jag fick vara en kändis, Peeta är mitt nya liv, jag kommer överleva.

Ruby Greenhall
Vad skulle ni göra om starstable inte tillöt life time star rider? 
-Emelie: Haha ja vad ska man göra? Jag hade valt något annat alternativ betala 3 månader åt gången eller bara en månad åt gången om det var så, jag gillar ju SSO och tycker det är värt att betala vad det än kostar.
-Kim: Det hade ju vart synd, då hade jag nog inte spelat.
Vad skulle ni göra om spelet helt plötsligt buggade ur och ni aldrig kunde gå in igen?
-Emelie: Ja kan man aldrig gå in igen då kan man ju inte spela? Jag hade inte gjort ett nytt konto ialla fall.
-Kim:
Jag hade gått ut och skrikit WHYYY?!?

Esther Snowlee
Vad skulle vara det första ni tänkte på om någon gjorde slut, PS: Efter ni hade blivit ledsna
-Emelie:
Att det var fint att man ialla fall fick uppleva kärleken även om den inte räckte föralltid. 
-Kim: Jag har ju någon av mina fans jag kan ta.
Vad skulle Kim välja mellan sluta med ytb och vinna 1.00000 eller fortsätta med yt och inte få pengar?
-Kim: 
Jag hade slutat med yt och vinna en miljon och sen startat upp min yt igen
Vad skulle ni göra om ni hamnade i bråk med AliciaStarNight? 
-Emelie:
Det beror ju på? Hade hon varit elak hade jag avslöjat allt hemskt jag vet om henne ;)
-Kim: Jag skulle postat alla bilder jag tagit på henne från klubbhuset
Hur mycket gillar ni varandra mellan 100 till 1000000?
-Emelie:
100% nej men det finns inte så många nollor så jag kan beskriva hur mycket
-Kim: 1000000 kilometer
 
Sophia Puppyheart
Vad skulle ni göra om Is invarderade sverige om en vecka?
-Emelie:
Utvandrat, hejdå Sverige, hej Hawaii
-Kim: Jag hade köpt en båt och tagit med Emelie med ut på havet bort från allt socialt liv men tagit med mig min dator så jag kunde fortsätta med yt ute på havet.
Vad skulle ni göra om starstable höjde alla lifetime star riders "veckopeng" till 500 i veckan? Förutom att bli glada förstås
-Emelie: Skrivit världens längsta och bästa tackbrev
-Kim:
Jag hade inte ens märkt om de hade höjt veckorpengen.

Matilda Southtree
Vad skulle ni göra om den här bloggen bara togs bort, utan förvarning?
 
-Emelie: Gått tillbaka till min gamla och tvingat Kim fixa en ny till oss :D
-Kim:
Ring upp blogg.se och skrikit WHYYY?!?
Vad skulle ni göra om rosa ailens som älskade bananer invarderade jorvik och kidnappade garnok?
-Emelie:
Alltså, eh, jag tror inte det hade påverkat mig så mycket haha, mindre slavgöra för mig blank jorvikborna kanske? Och det är ju nått att fira.
-Kim:
Jag hade frågat efter en banan.
 
✿ Madison Bravebrooke
Vad skulle ni göra om den andra personen gjorde slut?
 -Emelie: K bry.
-Kim: Jag hade sagt till Emelie att jag behåller sängen, Tvn och hundarna.
 


 
 
 
 
 
 
 
 

Alicia Starnight

HAHAHAHA tur att jag är inte är elak då <3

Svar: Du är snällast <3
emlanbretta.blogg.se

Alicia Starnight

och att mitt motto är kbry

Dani ;))

Hihi <33

Julia Underlund (Oboy)

Vad hade ni gjort om Star Stable teamet hade tagit bort era konton?

Yvonne Sweetwood

''Jag har ju någon av mina fans jag kan ta'' haha xD

Cassandra Watersmith

Samlar ihop GA och invaderar ert hus! (Fast vi vill inte ha kaffe)

Nova Sunnight

HAHA! Rue äter inte giftiga bär och dör! som blir mördad av ett spjut i magen :D Det är "rävflickan" som äter bären och dör :D

Svar: Men hon är väl påväg, eller var det Katnis? Förvirrad haha :D
emlanbretta.blogg.se

EstherSnowLee

Haha.. Nej Alicia menade inget illa. Du är bäst❤️ Och ush Kim. Du får inte sluta med ytb ;)

Emelie Purplestone

Haha Kims svar är ju för goa xD


Kommentera inlägget här:














Hej och välkommen hit!

Vi som driver denna bloggen om hästspelet Star Stable heter Emelie Silverhaven och Brigitta Underhand.

På den här bloggen kan du följa oss både IRL, på Star Stable och hur det är att driva en helt egen klubb! Vi båda är nämligen klubbägare till varsin klubb som är en av de större klubbarna på Star Stable Online. Brigitta Underhand äger klubben Glorious Arrows och Emelie Silverhaven är ägaren till Royal Fighters!

Förutom den här bloggen så driver Brigitta Underhand även en stor gaming-kanal på Youtube, mer känd som Flixiekim.

Vi hoppas du får en trevlig läsning på den här bloggen och var inte rädda för att kommentera. Vi är snabbare än Star Stable-supporten på att svara.
Upp