Royal Fighters


Hej läsare :D
 
Tusen gånger förlåt för att jag missunnat er, men jag har haft er i mina tankar varje dag ialla fall och det är väl tanken som räknas ;) 

Efter att Rainbow Dragons upplöstes behövde jag lite tid att smälta allting, det kändes liksom jobbigt att få trehundra frågor om det så jag försökte att skriva ut det här och sedan gå under jorden lite, men nu är jag redo. Samma dag som RD upplöstes skapade jag klubb. Det kändes som det naturliga steget för mig att ta. Eftersom jag redan varit ledare över mina drakar så ville jag såklart ta med dem i en ny klubb. Så hela förra veckan var det jag och ett 30 tal gamla drakar i min nya klubb. Vi har planerat och beslutat saker och denna veckan öppnas dörrarna för min alldeles egna klubb Royal Fighters. 
 
Eftersom RD var uppbyggt på ett sådant sätt som jag ville ha det och en del ideer var mina kommer Royal Fighters vara lik RD på många sätt. Det är ju bara bra, RD var ju nästintil perfektion i mina ögon. 
 

 
Vill du ansöka gör du det på www.royalfighter.weebly.com! :D
 
 

Agge

Jag har ansökt men glömde skriva hästar och färg och stal.
Stal vingård
Hästar 9 st
Färg blå och gul
Jag är en aktiv rolig tjej som värkligen vill gå med i din klubb tack för mig leverpastej

Svar: Om du har läst sidan så står det att vi INTE är intresserade av att veta det då det är helt oviktigt..
emlanbretta.blogg.se

Agge

ps glömde skriva jag hoppas värkligen jag får en plats i din klubb

Agge

Pps har ingen shans att gå med :(

Tove Appledotter

Emlan, jag kan inte se schemat på webben så börjar få lite panik gällande det :~ Kan du fixa så att jag kan se det? He vart på semester en vecka om du undrar men kommer hem imorgon. Puss, puss :❤️

Tove Appledotter

Kan se den nu❤️

Svar: Aa bra
emlanbretta.blogg.se

Ellen Flowerhome


Svar: <3
emlanbretta.blogg.se

Lydia Applebell

Hej Emlan!

Jag undrar hur man kan kommentera på Weebly?! Inga kan kommentera på mi. Klubb blogg ssoPrimeVillage.weebly.com!? Vet du hur man gör det :)

Kraaaaaam <3

(Jag är ditt största fan typ) hihi

Svar: Hejsan Lydia :) Hmm alltså jag tror man måste göra en blogg sidan som man gör när man skapar en ny sida så att säga :) Träna och testa så kommer du nog fram till något bra. Kram på dig <3
emlanbretta.blogg.se

Nicole Silentgren

Jag har ansökt, men ej fått brev på sso. :)

Kan du tänkas kunna skika det till mig?

Kramar Nicole ❤

Svar: Man får brev om det blir aktuellt att man kommer med :) Kram på dig
emlanbretta.blogg.se

Tilde Darkstorm

Hej! Fick ditt brev (dock lästes det lite sent xD) och jag vill gärna gå med om jag har en plats! Har skickat ett brev tillbaka!

Tack på förhand!
MVH Tilde :D

Svar: Nu är du med, wiie :D
emlanbretta.blogg.se

Chloe Oldcamp

Hej jag ser inte vart man kan ansöka till din klubb Emlan och jag vill gärna gå med. För det värkar som en rolig klubb och med väldigt seriösa medlemmar och det gillar jag!:) Min fråga är vilken ikon man ska välja för att ansöka.
MVH Chloe :D

Chloe Oldcamp

Hej jag ser inte vart man kan ansöka till din klubb Emlan och jag vill gärna gå med. För det värkar som en rolig klubb och med väldigt seriösa medlemmar och det gillar jag!:) Min fråga är vilken ikon man ska välja för att ansöka.
MVH Chloe :D

Svar: Man ansöker på royalfighter.weebly.com :D "Bli en av oss" känns väl som ett säkert kort va ;)
emlanbretta.blogg.se

Tindra Watersmith

Har en ansökan in skickad till Royal Fighters, Emlan! Kan du ta och kika in den? ;)

magdelena gladecamp

:))

Alice Monsterlee

Hej! ;) Jag vet att jag går in på denna sida sent, men en fråga bara är denna klubb fortfarande kvar? Haha har ansökt men undrar bara ;)

Ebba Archgarden

Jag hade en dröm...
En dröm om att ha en häst.
Jag får ingen, för min mamma är allergisk...
StarStable Online har gjort så att jag glömde det där om hästen och istället ville lära mig mer om hästar.
Jag träffade sedan en tjej i spelet.
Hon hette Luna Mightyhaven och var medlem i RF.
Jag svimmade nästan när jag såg henne, hon var jätte snäll och vi blev vänner.
Tyvärr så hittar jag inte sidan som man ansöker på, jag vill gå med i Royal Fighters, en klubb som jag har längtat efter så länge! Och så mycket, eftersom att jag vill bli nåt stort! Inte för världen eller för sso utan för mig själv! Jag skulle vilja vara den som går med i RF för att jag verkligen gillar hästar, och denna klubb kanske förändrar någonting? Vem vet? ;D PS: Jag älskar din röst Emelie <3
MVH Ebba, en tjej med en fantasifull fantasi xD
Detta har jag hållt på med att skriva i ungefär fem minuter, och jag vet, det är inte så mycket för att verkligen vilja något, men tack för att ni skapade denna blogg så att fler får chansen att gå med i en sådan hära fin klubb!


Kommentera inlägget här:














Hej och välkommen hit!

Vi som driver denna bloggen om hästspelet Star Stable heter Emelie Silverhaven och Brigitta Underhand.

På den här bloggen kan du följa oss både IRL, på Star Stable och hur det är att driva en helt egen klubb! Vi båda är nämligen klubbägare till varsin klubb som är en av de större klubbarna på Star Stable Online. Brigitta Underhand äger klubben Glorious Arrows och Emelie Silverhaven är ägaren till Royal Fighters!

Förutom den här bloggen så driver Brigitta Underhand även en stor gaming-kanal på Youtube, mer känd som Flixiekim.

Vi hoppas du får en trevlig läsning på den här bloggen och var inte rädda för att kommentera. Vi är snabbare än Star Stable-supporten på att svara.
Upp