Miiiih


I söndags poppade Starstables 4e ballong och den bästa överraskningen trillade ut, värdekoden Fort Maria. Det var inte bara en värdekod utan också ett helt nytt område. Det är inte första gångem Fort Maria dyker upp, det har funnits på kartan innan Skördebygden öppnade, men när eller om det ens skulle finnas med i spelet framöver var ju lite oklart, men nu vet vi.
 
Jag ska vara ärlig, när dessa bilder släpptes:


 
Så tänkte jag bara jaha Jorvik City. Bilderna liknar mer statsliga miljöer än det man sett av Södra Skördebygden. Men det var säkert bara ännu ett sätt att hållas oss i mörkret ett liiiitet tag till. Se vart vårta tankar gick. Jag vart faktiskt lite besviken för jag hade hoppat och trot på Södra Skördebygden hela tiden tills jag såg dessa bilder. Jag är sjukt nyfiken på att se gatorna, och hoppas innerligt att man kan rida där, kanske bara i skritt eller så men ändå. Och när jag såg dessa bilder tänkte jag, attans det var inte SS. Men så fel jag hade, och ingen är gladre än mig. 
 

När de även släppte följande video med denna stillbild:

 
kändes det genast mer hemma, de välbekanta fina blå blommorna. Jag är sjukt spänd, södra skördebygden verkar ha jätte mycket nya spännande miljöer att besöka. 
 
Vad har ni för förväntningar på det nya området som släpps redan detta året?
 
 
 
 
 

Mell

Tror att huvuduppdragen från ssos snapchatt kmr i ss, Vrf skulle de annars släppa nyheten om huvuduppdragen och ss samtidigt?😜

Svar: Det var visst bara en reklamvideo men tror att huvuduppdrag är på gång samt ett nytt område men såklart inte samtidigt :)
emlanbretta.blogg.se

Tyra Dolhincap

Hej!Emlan jag udrar är din klubb ful med medlemar menar jag

Tyra Dolhincap

fin bild

Moa zebrarock

jag hoppas dom där ställena kommer snart!!!! och jag hoppas också att man kan gå med hästen på gatorna Emelie :)


Kommentera inlägget här:














Hej och välkommen hit!

Vi som driver denna bloggen om hästspelet Star Stable heter Emelie Silverhaven och Brigitta Underhand.

På den här bloggen kan du följa oss både IRL, på Star Stable och hur det är att driva en helt egen klubb! Vi båda är nämligen klubbägare till varsin klubb som är en av de större klubbarna på Star Stable Online. Brigitta Underhand äger klubben Glorious Arrows och Emelie Silverhaven är ägaren till Royal Fighters!

Förutom den här bloggen så driver Brigitta Underhand även en stor gaming-kanal på Youtube, mer känd som Flixiekim.

Vi hoppas du får en trevlig läsning på den här bloggen och var inte rädda för att kommentera. Vi är snabbare än Star Stable-supporten på att svara.
Upp