Att leda hästen..


Jag satt och läste Esmes blogg när jag återigen såg inlägget om att man i framtiden kunnat leda hästarna. Vad jag tycker om det återkommer jag med efter att funktionen släppts så jag omöjligt kan uttala mig om det än :)
 
MEN vad jag kom att tänka på när jag såg inlägget SSO gjort igen var att det var en häst på bilden. Javisst det är en tjej som har en häst i grimma och grimskaft men är det även en liten hint att hästen är en islandshäst? Jag tänker att det nog är den mest efterlängade hästrasen på SSO just nu och varför skulle de välja en bild på en islandshäst om det inte låg en liten baktanke bakom det?
 
Vad tror ni? Kan det vara så att det är islandshästar påväg till Jorvik inom kort?

 
 

Yvonne Sweetwood

Jag hoppas att islandshästen kommer inom kort!! :3

Och jag galopperade på volten idag, utan att ha Shadow som draghjälp, känns härligt att det bara var jag o 2 andra som fick upp galoppen och lyckades galoppera 2 varv, bästa Olle-Bolle :3
Och just det! Olle viskade i mitt öra att du e bäst :3 // Yvi :3

Svar: Ja det hoppas jag med faktiskt det hade vart häftigt :D Haha åh hälsa Olle från mig, duktiga ni!
emlanbretta.blogg.se

Josefine Waterbear

Jag läste på Hannahs blogg och där stod det att det skulle komma 2 populära och efterlängtade hästar.

Svar: Ja :D hoppas hoppas, de hade varit coolt
emlanbretta.blogg.se

EstherSnowLee

Omg.
Läste det på snuskhannahs blogg
I,am so happy!

Samantha Nightgarden

Med tanke på allt de nya hästarna kan göra tror jag inte alls det är omöjligt med islandshästar. Det var också ett tag sen de sa att det var för svårt för tillfället så vem vet :3 Är ganska säker på att det kommer komma islandshästar och hoppas verkligen det! :D

Svar: Ja de sa ju det :D men att det börjat nya och att det är en kille som gjort allt nytt från och med quarterhästarna som var ren revolution så jag tror absolut att mer är möjligt nu :D
emlanbretta.blogg.se

Lorraine Beegirl

Jag läste nånstans att det skulle komma shire hästar nästa vecka och islandshästar det här året i alla fall! Nån sa att de la ut på sin instagram att i slutet av året skulle det komma ett nytt område! Många tror att de blir pandorna, eftersom det var ett lila ställe.

Svar: Jag tror också det kommer Shire hästar nästa vecka :D kanske får vi en sneak peak på fredag? Vem vet.. Jag tror att det är Södra Skördebygden som kommer då Pandorna tillhör huvuduppdragen och det är det inte på tal om än :) Vi får se helt enkelt, mycket roligt på gång
emlanbretta.blogg.se

Lorraine Beegirl

Råka skriva pandorna istället för pandoria...

Ebba

Allt inom det här med hästar vi tror kommer komma.Jag blir så pressad och stressad.Jag bah:Fuck seriöst!Det finns så många fina hästar på jorvik,SERIÖST!Jag hinner inte levla klart alla mina ett tusen hästar!(Ett tusen var lite för mycket kanske)!Puss på dig Emlan och Kim.Älskar er två mest av alla sso spelare❤️💕💞

Svar: Haha men får ta det lugnt :D levla en i taget och ha lite tålamod. Kram på dig och tack för dina fina ord :D
emlanbretta.blogg.se

Sophia

jag har skrivit in till starstableonline flera gånger om islandshästar <3 tänk att rida fram i tölt i dinodalen….

Svar: Åh ja de hade varit riktigt maffigt :D
emlanbretta.blogg.se

Anonym

Islands hästen har kommit


Kommentera inlägget här:














Hej och välkommen hit!

Vi som driver denna bloggen om hästspelet Star Stable heter Emelie Silverhaven och Brigitta Underhand.

På den här bloggen kan du följa oss både IRL, på Star Stable och hur det är att driva en helt egen klubb! Vi båda är nämligen klubbägare till varsin klubb som är en av de större klubbarna på Star Stable Online. Brigitta Underhand äger klubben Glorious Arrows och Emelie Silverhaven är ägaren till Royal Fighters!

Förutom den här bloggen så driver Brigitta Underhand även en stor gaming-kanal på Youtube, mer känd som Flixiekim.

Vi hoppas du får en trevlig läsning på den här bloggen och var inte rädda för att kommentera. Vi är snabbare än Star Stable-supporten på att svara.
Upp