Star Stable talkshow


Heeej, nu var det fredag och Emelie påminde mig precis att det är min tur att blogga. Lovar att jag kommer glömma bort att blogga varje gång det är min tur om inte Emelie påminner mig.
 
Jag tänkte först följa tipset om att bara ta nån random bild på Star Stable och skriva: här är jag, trevlig fredag. Men så kom jag på nått som jag läste tidigare idag på Star Stables facebook-sida. Onsdagen som kommer så ska de släppa något nytt på deras Youtube-kanal. Något de kommer kalla för The Star Stable Show. Jag tycker det låter jättespännande och kommer självklart kolla. Lite ihopp om att de pratar om mig också. Det kommer jag hålla tummarna för varje gång de släpper ett nytt avsnitt. För en talkshow är ju ingen talkshow utan Brigitta Underhand i den? Am I right?! :D
 
Vad är era förväntningar till den här showen? Tror ni det kommer bli något bra och intressant, eller kommer det bli en total flopp och misslyckad show? Utan Brigitta Underhand blir den ju såklart misslyckad. Men annars tror jag den kommer bli hur bra som helst!
 
Måste posta nån bild också, annars blir ju inlägget tråkigt. Så här får ni en bild på Star Stables inlägg, HUEHUEHUEHUEHUE
 

Alanis

Hej! Jag ansökte Till GA idag, men jag undrar om ni kommer skicka brev om att ni är intresserade utav mig (Asså va, det där lät fail men aa) när jag har ansökt och ni har sett min ansökan eller när det är min tur att gå med? :) Och hur länge bör jag vänta på brevet innan jag vet att ni inte vill ha med mig i GA?

Svar: De enda gångerna vi skickar brev är om man kommer med. Annars skickar vi inte ut några andra brev. Vi kollar på ansökningar typ varje dag så vi har nog sett din ansökan. Vi får in fett mycket ansökningar varje dag så vi kan inte breva om man inte kommer med :)
emlanbretta.blogg.se

myra mountainstar

jag undrar det samma som alanis här åvan, ska jag fortsätta vänta eller ska jag försöka ta mig in på nån annan klubb??

Svar: Just nu har vi fullt i klubben så du kan försöka söka in till någon annan klubb. Annars finns det ingen tid som går att säga hur lång tid det tar. Det kan ta 1 timme från att ansökan kom in till 6 månader. Vi har några medlemmar som nyligen blivit inbjudna som fått vänta i tre månader :)
emlanbretta.blogg.se

Vanessa Mouseyard

Hej kim! Jag undrar bara om du inte kan skriva lute på din Brigitta Underhand instagram. Det var ju ett tag sen haha. Vore lite roligare om du uppdaterade där :)
/Valen

Svar: Kanske, men just nu har jag ingen lust att logga ut från min riktiga insta och in på den :D
emlanbretta.blogg.se

The queeeeeen

HUEHUEHUE /Quinnbae ;D

Svar: HUEHUEHUEHUE QUINNBAE :D
emlanbretta.blogg.se


Kommentera inlägget här:














Hej och välkommen hit!

Vi som driver denna bloggen om hästspelet Star Stable heter Emelie Silverhaven och Brigitta Underhand.

På den här bloggen kan du följa oss både IRL, på Star Stable och hur det är att driva en helt egen klubb! Vi båda är nämligen klubbägare till varsin klubb som är en av de större klubbarna på Star Stable Online. Brigitta Underhand äger klubben Glorious Arrows och Emelie Silverhaven är ägaren till Royal Fighters!

Förutom den här bloggen så driver Brigitta Underhand även en stor gaming-kanal på Youtube, mer känd som Flixiekim.

Vi hoppas du får en trevlig läsning på den här bloggen och var inte rädda för att kommentera. Vi är snabbare än Star Stable-supporten på att svara.
Upp