Nytt


HA! Ännu har jag 55 minuter på mig innan dagen har gått ;) Så visst har jag hunnit med dagens inlägg. Idag på eftermiddagen efter att jag, Kim och Mette hade filmat så tog jag mig en tripp på egen hand. Besökte mina nya favoritställen och hittade någon mer butik. Ska lista mina favoritställen för er men väntar lite till, vill ju utforska till max så jag kan göra en rättvis bedömningen men en topp 5 ska ni få. 
 
 
Detta ställe hittade jag först idag. Jag minns ju inte vad det heter nu haha men man red ner i en stor avgrund. Det slingrade sig en väg hela vägen ner tills man kom till en liten damm eller va man ska kalla det med näckrosblad, fina blommor och nya fräscha träd som ger en djungelkänsla. Lite Pochahontas sådär. 
 
Har  ni hittat något nytt favoritställe i Epona? :D

Matilda Southtree

Den platsen heter grytan
Och jag har mest sprungit runt för att hitta platser, men jag gillar Solholmarna och Snöstormsstranden :D

Cassandra Watersmith

Mitt favoritställe är väktarnas någonting (Det med häststatyerna)

Molly mountaingirl

Hej! Kommer du och Kim till Sthlm horse show den 27? :D eller ska ni vara på showen nån annan dag?

Cynthia Silvernight

Jag tycker stallen på "torget" i Nya Hillcrest är såå gulliga och fina! :) Man kan liksom ställa sin hästen, jag tycker i alla fall det är skit-super-gulligt!! *-*

// Cyn - Cynti

Elin Dragonfall

Att fråga "vilken område i Epona tyckte du om mest" är lite som att fråga en mamma om vilket av sina barn hon tycker om mest. xD

Emily Greenmountain

Mitt favorit ställe är helt klart: Nya Hillcrest! Ingen tvekan om det!

Moa snowpaw

Gillar nog nya Hillcrest mest XD

Ylva Westnest

Hej! Jag gillar grytan längst ner ( där du är på bilden ) bäst! Det är så himla mysigt!


Kommentera inlägget här:














Hej och välkommen hit!

Vi som driver denna bloggen om hästspelet Star Stable heter Emelie Silverhaven och Brigitta Underhand.

På den här bloggen kan du följa oss både IRL, på Star Stable och hur det är att driva en helt egen klubb! Vi båda är nämligen klubbägare till varsin klubb som är en av de större klubbarna på Star Stable Online. Brigitta Underhand äger klubben Glorious Arrows och Emelie Silverhaven är ägaren till Royal Fighters!

Förutom den här bloggen så driver Brigitta Underhand även en stor gaming-kanal på Youtube, mer känd som Flixiekim.

Vi hoppas du får en trevlig läsning på den här bloggen och var inte rädda för att kommentera. Vi är snabbare än Star Stable-supporten på att svara.
Upp