Mina hästar


Måååånga har kommenterat att det inte går att klicka på "Mina hästar". Det är helt enkelt för att jag inte tycker ni har med att göra vad jag har för hästar ni är så himla nyfikna hela tiden. SKOJA haha ;) Jag har helt enkelt varit lat och inte fixat in den sidan på denna blogg. Finns ju på min gamla blogg, ska fråga Kim hur man enklast gör. Jag har ju 40+ hästar och det tar en stund om jag måste göra om allt haha. Sen har jag minst 10 hästar som inte finns med på den gamla sidan. 
 
Kanske får bli mitt nyårslöfte att fixa det till er så ni kan kika in alla mina fina hästar :D
 
 
Visste ni tex. att jag äger denna skönhet. Det är en av mina absoluta favoriter av de stora pollarna. Han heter Dreamplay och var den hästen som fick följa med mig in i Skördebygden när det öppnade. Inte Epona då utan andra sidan. Ska nog plocka hem honom snart, hallå SSO jag önskar mig ett större stall i julklapp!!!!! Panik.
 

Elin Dragonfall

Ja ett större hemstall hade vart något

myra mountainstar

jaa STÖRRE HEMSTALL VILL VI HA!!!

Esther

JA!!! Ett större hemstall är min dröm!! Och jag vill och är jättetagg på att titta på dina hästar!

Autumn Winterdotter

Vet att det är ett gammalt inlägg men önskar mig en hage på baksidan där man kan ha så många hästar man vill! stallet är bra som det är xD


Kommentera inlägget här:














Hej och välkommen hit!

Vi som driver denna bloggen om hästspelet Star Stable heter Emelie Silverhaven och Brigitta Underhand.

På den här bloggen kan du följa oss både IRL, på Star Stable och hur det är att driva en helt egen klubb! Vi båda är nämligen klubbägare till varsin klubb som är en av de större klubbarna på Star Stable Online. Brigitta Underhand äger klubben Glorious Arrows och Emelie Silverhaven är ägaren till Royal Fighters!

Förutom den här bloggen så driver Brigitta Underhand även en stor gaming-kanal på Youtube, mer känd som Flixiekim.

Vi hoppas du får en trevlig läsning på den här bloggen och var inte rädda för att kommentera. Vi är snabbare än Star Stable-supporten på att svara.
Upp