Julen <3


Det är någonting med julen som gör att jag blir så himla glad. Jag fullkomligen älskar allt med den. Den mysiga känslan, allt pynt, att få köpa och få julklappar. Visste ni att jag tycker det är minst lika roligt att ge julklappar som att få och att en av mina absoluta favoritsysslor är att just slå in julklappar. 
 
Eftersom vi åker till Spanien i övermorgon så har min mamma vart nere hos oss och hjälpt mig julpynta. Kim grymtade lite över att han inte fick hjälpa till meeeen tror inte han bryr sig om jag ska vara ärlig. Vi har tjuvstartat med julstjärnor i våra två fönster, juldukar, små tomtar lite här och var och självklart julgran. Det är min första egna julgran och det var kul att få köpa pynt till den. Jag valde att ha min gran i rött och silvrigt pynt och vanliga lampor med gult ljus, avskyr när granen blinkar i regnbågens alla färger. 
 
Rött är ju dessutom min favvo färg och jag har absolut ingenting emot att klä min lägenhet i en massa rött, ju mer desto bättre. Tänker jag skulle bjuda på lite irl bilder från lägenheten.






Yvonne Sweetwood

Min julstjärna o mitt tomteskum 3:

Yvonne Sweetwood

Mette såg Emlan kyssa tomten hon
Tänk om våran Biim kommit då
Hannah hade gömt sig i en vrå
För att titta lite på
Ett konstigt stort paket som någon av dem skulle få
Och då fick tomten Emlans kram och kyss
Sedan sa hon, "Åh, vad du är bra!''
Nej, ingen ser att det är du
Men Mette såg att det var
Tomten Emlan kysste i går kväll
Nej, ingen ser att det är du
Men Mette såg att det var
Tomten Emlan kysste i går kväääll


VI SATT O SJÖNG SÅ OM O OM IGEN I SKOLAN FÖRRUT GAHAHAHAHAHAHA :D

Leah Pandalake

Men åh vad myys Emlan!

EstherSnowLee

Ja nu e julen här men glöm inte att den kommer till sso snart😏Så taggad! Och jag gillar varslingen eran inredning jag undrar om Kim kunde göra en video när han visar sin/Eran lägenhet?

agge

Mums så gott med skumtomtar.
Och vad fin grann och julstjärna.

myra mauntainstar

ääälllssskkkaaarrr rroosa julstjärnor!!


Kommentera inlägget här:














Hej och välkommen hit!

Vi som driver denna bloggen om hästspelet Star Stable heter Emelie Silverhaven och Brigitta Underhand.

På den här bloggen kan du följa oss både IRL, på Star Stable och hur det är att driva en helt egen klubb! Vi båda är nämligen klubbägare till varsin klubb som är en av de större klubbarna på Star Stable Online. Brigitta Underhand äger klubben Glorious Arrows och Emelie Silverhaven är ägaren till Royal Fighters!

Förutom den här bloggen så driver Brigitta Underhand även en stor gaming-kanal på Youtube, mer känd som Flixiekim.

Vi hoppas du får en trevlig läsning på den här bloggen och var inte rädda för att kommentera. Vi är snabbare än Star Stable-supporten på att svara.
Upp