CRY BABY CRY!


Heeej alla fans och alla som besöker bloggen utan att vara fans! Idag är det söndag och min tur att blogga. Så idag tänkte jag bara blogga om Youtube-klippet jag laddade upp på Youtube idag. Nämligen Life is Strange! Det måste nog vara det bästa spelet som jag har spelat. Och just det här avsnittet jag släppte idag var det sista. 
 
Det sorligaste avsnittet jag har varit med om. Kunde inte hålla tillbaka tårana i slutet. Tror man till och med hör det i klippet, om man inte tror jag blev förkyld. Nä, tårarna bara sprutade på mig faktiskt. Bättre blev det ju inte heller när jag sedan testade det andra alternativet av de två man kunde välja. Det var ju ännu sorligare än det första alternativet. De har verkligen lyckats med det spelet.
 
Jag hade hoppats på en fortsättning i en säsong 2. Men gjorde lite googlingar efter jag spelat klart och hittade att det inte blir en fortsättning. Däremot blir det en säsong 2 med nya karaktärer. Lite tråkigt att det inte blir en fortsättning, men får verkligen hoppas att säsong 2 blir lika spännande och bra som första säsongen.
 
Det var allt jag hade att säga, här får ni klippet om ni missat det och vill se det sorligaste slutet ever! :D
 


Kommentera inlägget här:














Hej och välkommen hit!

Vi som driver denna bloggen om hästspelet Star Stable heter Emelie Silverhaven och Brigitta Underhand.

På den här bloggen kan du följa oss både IRL, på Star Stable och hur det är att driva en helt egen klubb! Vi båda är nämligen klubbägare till varsin klubb som är en av de större klubbarna på Star Stable Online. Brigitta Underhand äger klubben Glorious Arrows och Emelie Silverhaven är ägaren till Royal Fighters!

Förutom den här bloggen så driver Brigitta Underhand även en stor gaming-kanal på Youtube, mer känd som Flixiekim.

Vi hoppas du får en trevlig läsning på den här bloggen och var inte rädda för att kommentera. Vi är snabbare än Star Stable-supporten på att svara.
Upp