17e inlägget!


Alltså fattar ni, ni har fått 17 inlägg på rad, ett varje dag precis som jag lovade. Det är faktiskt kul att blogga. Även om det blir ett MÅSTE nu när jag sagt att vi ska blogga så blir det som en spark i röven och det behövde jag verkligen. 
 
Mih snart är de dags för juldesign igen, är sååå taggad. Har en bild om hur det vill att det ska bli. Ska ba fråga snälla Alo som gjort vår header nu om han är sugen på att göra en ny hehe. Hoppas hoppas. Håll tummen för mig.
 
Idag gör jag in på mitt 4e sista arbetspass innan vi sticker till Gran Canaria på fredag nästa vecka, crazyyy!!
Skulle ni vilja att vi uppdaterade från Spanien om det fanns möjlighet till det med lite irl bilder?
 
 
 
 

Vilda goldstar

På tal om det där inlägget med spjutet så undrade du ju om man såg om man fick det och svaret är ja. Jag fick det nyligen och jag har en bild på min blogg:

starstablevilda.blogg.se

myra

ja

My Purplelord

Skulle vara Jättekul att få se bilder från Gran Canaria! :)


Kommentera inlägget här:














Hej och välkommen hit!

Vi som driver denna bloggen om hästspelet Star Stable heter Emelie Silverhaven och Brigitta Underhand.

På den här bloggen kan du följa oss både IRL, på Star Stable och hur det är att driva en helt egen klubb! Vi båda är nämligen klubbägare till varsin klubb som är en av de större klubbarna på Star Stable Online. Brigitta Underhand äger klubben Glorious Arrows och Emelie Silverhaven är ägaren till Royal Fighters!

Förutom den här bloggen så driver Brigitta Underhand även en stor gaming-kanal på Youtube, mer känd som Flixiekim.

Vi hoppas du får en trevlig läsning på den här bloggen och var inte rädda för att kommentera. Vi är snabbare än Star Stable-supporten på att svara.
Upp