Gooooooooooooood Jul


Heej alla! Nu är det juldagen tror jag denna dagen heter. Dagen efter julafton. Vad fick ni i julklapp? Jag fick pengar och det är jag nöjd med för det var de enda jag önskade mig. Pengar så att jag och Emelie har råd med att köpa en tv. 
 
Idag ska jag bara slappa. Det ska jag göra varje dag fram till söndag då jag åker hem till Halmstad igen. Då ska jag och filmacrewet filma de nya huvudstoryuppdragen. Så hoppas jag inte hinner bli spoilad innan dess.
 
Nu har jag inte mycket mer att skriva mer än att önska er God Jul. Har ingen bild att bjuda på då jag sitter på min laptop. Har massa bilder på min stationära hemma i Halmstad som jag tänkt blogga om,  men inte hunnit. Men det kommer.
 
Hejd¨å :D
 

Yvonne Sweetwood

Du vill ju ha komentarer..

Yvonne Sweetwood

FIIIIIIIIIIIIISK

Yvonne Sweetwood

så haha :D

Wilma ♥

God Jul på er med!
Längtar tills videon kommer upp! :)♥

Christelle

God jul på er!😊❤

myra

jag fick ett träns, nya tyglar, ett swaskowski flätat pannband, två ridspön mm... samt pengar att köpa häst saker för!

Matilda Southtree

Hej, kan ni uppdatera mera?


Kommentera inlägget här:














Hej och välkommen hit!

Vi som driver denna bloggen om hästspelet Star Stable heter Emelie Silverhaven och Brigitta Underhand.

På den här bloggen kan du följa oss både IRL, på Star Stable och hur det är att driva en helt egen klubb! Vi båda är nämligen klubbägare till varsin klubb som är en av de större klubbarna på Star Stable Online. Brigitta Underhand äger klubben Glorious Arrows och Emelie Silverhaven är ägaren till Royal Fighters!

Förutom den här bloggen så driver Brigitta Underhand även en stor gaming-kanal på Youtube, mer känd som Flixiekim.

Vi hoppas du får en trevlig läsning på den här bloggen och var inte rädda för att kommentera. Vi är snabbare än Star Stable-supporten på att svara.
Upp