7 dagar


Imorgon är det bara en vecka tills det kommer nya Morganhästar, längtar jätte mycket. Jag har längtat efter nya sen de första kom haha. De är verkligen en ny favorit, de rör sig så fint i de flesta gångarter och är så uttrycksfulla. Revolution. Så när det kommer fler färger kommer minst 1 till få flytta hem (a)
 
Vilken färg skulle ni vilja ha på de nya morganhästarna?

 
 
 

Corinne Slowpaw

Jag skulle gärna se en någon form av fux eller någon ovanlig färg som till exempel silversvart.

Svar: Silversvart ser det ju ut som det kommer, är du synsk ;)
emlanbretta.blogg.se

Daisy

Gärna någon vit eller samma färg som den gråa fjordingen

Svar: Du fick ju en vit, hoppas du gillar den :)
emlanbretta.blogg.se

Bambi Ponyforest

En fux med fyra strumpor och en bläs med rosa mule (som min favvo ponny på ridskolan) *-* Eller en avblekbar skimmel, sådär inte grå, eller någon annan grå kanske eller annorlunda färg :)

Svar: Älskar 4 vita strumpor med bläs, finaste! Och rosa pussmule *_*
emlanbretta.blogg.se

Clara Snowsmith

Åh, haha har som många andra flera drömfärger till SSO! Det skulle vara fint med en riktig BRUNSKÄCK! Inte så mörk som andra skäckar är, och vad jag tror så finns det ingen "häst" med färgen brunskäck, utan antingen svartskäck eller brun. Nej just det, painten är ju det.... Jaja, men en förfinad brunskäck <3 Eller en riktigt vit häst, inte som andalusiern eller "eyelinerhästen", utan en sagohäst vit!

Svar: Låter som många fina förslag :D
emlanbretta.blogg.se

Anonym

Hur skriver man frågor till Kims frågevideo?

Katalin Waterstreet

Hej
Hur skriver man frågor till Kims frågevideo?


Svar: Man kan skriva dem lite varstans men jag brukar kopiera breven jag får på sso så det är ett tips :)
emlanbretta.blogg.se

Sofie Winternose

Jag vill ha en i isabel eller svart c:

Lova shortlord

Svart tror jag, men alla är så fina<3 men svart eller brun.


Kommentera inlägget här:














Hej och välkommen hit!

Vi som driver denna bloggen om hästspelet Star Stable heter Emelie Silverhaven och Brigitta Underhand.

På den här bloggen kan du följa oss både IRL, på Star Stable och hur det är att driva en helt egen klubb! Vi båda är nämligen klubbägare till varsin klubb som är en av de större klubbarna på Star Stable Online. Brigitta Underhand äger klubben Glorious Arrows och Emelie Silverhaven är ägaren till Royal Fighters!

Förutom den här bloggen så driver Brigitta Underhand även en stor gaming-kanal på Youtube, mer känd som Flixiekim.

Vi hoppas du får en trevlig läsning på den här bloggen och var inte rädda för att kommentera. Vi är snabbare än Star Stable-supporten på att svara.
Upp