Vad skulle ni göra om....


Tänkte vi kör en liten rolig grej såhär för att pigga upp en lite tråkigare torsdag. (Ialla fall för mig som ska tvätta SJÄLV då Kim jobbar..) Jag har påbörjar meningen Vad skulle ni göra om.... och sen avslutar ni den så svarar jag och Kim på det. 
 
Exempel: Vad skulle ni göra om Starstable las ner...?
 
Vi börjar svarar redan idag så kom igen nu, massor av frågor, ni vet vad jag säger. Kom igen det blir kul!

UPDATE: Det är alltså NI som ställer frågorna, det är inte meningen att ni ska svara på mitt exempel där uppe ;)
 
 
Bjuder på en fin bild på Bim och hans lilla Anka
 
 

Cassandra Watersmith

Först så skulle jag bli ledsen, och sedan besviken. Det beror ju helt på om de bara stänger ner helt poff eller om de stänger ner efter flera veckors förvarning. Men jag skulle nog ändå komma över det rätt snart och inse att det finns ett liv utanför datorn (Vilket jag inte har insett riktigt än tyvärr)

Svar: Jag skulle också bli ledsen :) men det var ingen meningen att du skulle svara haha. Det är ni som ska fråga frågor och jag och Kim som ska svara :)
emlanbretta.blogg.se

Anonym

vad skulle ni göra om någon av er va otrogen?

Sofia Disconight

Jag tycker inte att detta är en tråkig torsdag för jag fyller år och ska till stallet efter skolan, jag skulle inte rida idag igentligen men hon som äger min medryttar häst som jag rider 3 dagar i veckan på ska titta på hund så det får bli 4 dagar denna vecka😊 ❤️Curre❤️

Ida

Vad skulle ni göra om era konton blev hackade på alla hästar och alla kläder?

Pia Northland

Vad skulle ni göra om starstable tog bort jorvik city och man bara kunde ha starthäst?

Lorraine Beegirl

Vad skulle ni göra om ni helt plötlsligt blev gratis spelare?

Cassandra Watersmith

Oj jaha! Är trött så läser och uppfattar saker fel hahahah. Men isåfall, vad skulle ni göra om nu inte kunde hoppa längre? Vad skulle ni göra om alla plötsligt slutade prata ned er. Vad skulle du göra om en hackare upplöste RD? Vad skulle du göra om Starstable tillät fler än 50 i en klubb?

Elin Dragonfall

Vad skulle ni göra om Sso tog bort alla kläder och istället la dit smetiga kläder vars färger inte passade varandra, och vad skulle ni göra om alla hästar togs bort och istället tog det hästar som såg jätte konstiga ut och hade konstiga färger med (till ex. grön och lila)?

Izabella Fastside

Vad skulle ni göra om de tog bort klubbfunktionen?
Vad skulle ni göra om det inte längre var tillåtet att fota och filma i spelet? (Alltså att det blev copyrightskyddat eller liknande)

Matteeeee

Vad skulle ni göra om det var en huggorm i eran lägenhet när ni kom hem efter en resa?

Mwihihi

Dani ;))

Vad skulle du göra om klubben gjorde en hemlig träff, med Kims hjälp, och invaderade din och Kims lägenhet?

Lilly

Vad skulle du (Emlan) göra om Kim drog upp en döskallering ur fickan?

Natta :))

Vad skulle ni göra om ni vann en miljard?

Alma Shadowbear

Vad skulle ni göra om jorden/Tellus gick under?...

Teesss

Vad skulle ni göra om solen aldrig gick upp?
Vad skulle ni gjort om alla medlemmar helt plötsligt kunde kicka klubbägarna och gjorde det? :P

Tuss Darkstorm ;)

Vad skulle ni göra om några från eran klubb kom och hälsade på er i ert hem?
Vad skulle Kim göra om de tog bort alla svarta hästar?
Vad skulle Emlan göra om det kom dressyrhästar?
Vad skulle ni göra om ni vaknade upp som Peeta och Katniss och skulle kämpa mot varandra i Hunger Games fast ni innerst inne fortfarande kom ihåg livet som Emlan och Kim?

Ruby Greenhall

vad skulle ni göra om starstable inte tillöt life time star rider?
vadskulle ni göra om spelet helt plötsligt buggade ur och ni aldrig kunde gå in igen?

EstherSnowLee

Jag skulle bli ledsen att jag aldrig skulle se alla underbara miniskor. Och sen skulle jag lägga mig i sägen och tänka på alla underbara saker som har hänt mig i Starstable :)

Esthersnowlee

Vad skulle vara det första ni tänkte på om någon gjorde slut,
PS: Efter ni hade blivit lädsna

EstherSnowlee

Vad skulle ni göra om någon av er gjorde slut?
Vad skulle Kim välja mellan sluta med ytb eller vinna 1.0000?
Vad skulle ni göra om ni hamnade i bråk med AliciaStarNight?
Hur mycket gillar ni varandra mot 100 till 1000000?

Sophia Puppyheart

Vad skulle ni göra om Is invarderade sverige om en vecka? Vad skulle ni göra om starstable höjde alla lifetime star riders "veckopeng" till 500 i veckan? Förutom att bli glada förstås

Matilda Southtree

Vad skulle ni göra om den här bloggen bara togs bort, utan förvarning? Vad skulle ni göra om rosa ailens som älskade bananer invarderade jorvik och kidnappade garnok?

Madison bravebrooke

Vad skulle ni göra om den andra personen gjorde slut?


Kommentera inlägget här:














Hej och välkommen hit!

Vi som driver denna bloggen om hästspelet Star Stable heter Emelie Silverhaven och Brigitta Underhand.

På den här bloggen kan du följa oss både IRL, på Star Stable och hur det är att driva en helt egen klubb! Vi båda är nämligen klubbägare till varsin klubb som är en av de större klubbarna på Star Stable Online. Brigitta Underhand äger klubben Glorious Arrows och Emelie Silverhaven är ägaren till Royal Fighters!

Förutom den här bloggen så driver Brigitta Underhand även en stor gaming-kanal på Youtube, mer känd som Flixiekim.

Vi hoppas du får en trevlig läsning på den här bloggen och var inte rädda för att kommentera. Vi är snabbare än Star Stable-supporten på att svara.
Upp