Shirehästar


I veckan anlände de efterlängtade Shirehästarna. Personligen tycker jag att de får en stor tumme upp. Visst vissa klagar på att den är för liten och vissa på att den är för stor?! Jag tycker de blev precis lagom, de ser stora ut vilken häst som helst i spelet och karaktären ser ut som en liten mygga så tycker det blev precis som jag hade tänkt mig.
 
 
 
I teaser videon visade den en svart och en mörkbrun men öndanhöll en av dem. Det brukar oftast vara den som är lite mer annorlunda och därmed lite mer populär. I detta fallet var det en fuxfärgad. Mycket trevlig, med ett spännande tecken i pannan.
 
 
 
Något som är lite fint tycker jag är hur manan fladdrar framför allt när den kastar med pannluggen och ser lite överlägsen ut, samt att den viker örat. Alla tre är väldigt fina och jag ser redan fram mot det andra lasset. 
 
 
 
Jag har köpt en. Jag stog länge och velade mellan den mörkbruna och fuxen. Valet landade till slut på den mörkbruna som fick namnet Alfa. Jag resonerade så att jag köper en lite mer "naturlig" för nu. Och när nästa lass kommer kan jag gå loss och köpa någon mer annorlunda färg. Hade jag köpt fuxen kanske jag hade ångrat mig. Och öven om jag nöjer mig med bara Alfa är jag väldigt nöjd med honom.
 
 
 
 
 
 
 

Ebba

Köpte den svarta men ångrade mej och ville ha den mörkbruna : (

Svar: Åh nej :(
emlanbretta.blogg.se

Marre

Där har ni min knasiga häst :P.
Midnightdarling fick ställa upp som modell till underbara Emlan :)

Svar: Hon blev väldigt fräsig på bild :D
emlanbretta.blogg.se

Moa Zebrarock

jag köpte den svarta och den fick heta ObsidianBrother ett ganska så långt namn men det är fint till den hästen tycker jag :)

Anonym

Hej fina hästar du har på starstable


Kommentera inlägget här:














Hej och välkommen hit!

Vi som driver denna bloggen om hästspelet Star Stable heter Emelie Silverhaven och Brigitta Underhand.

På den här bloggen kan du följa oss både IRL, på Star Stable och hur det är att driva en helt egen klubb! Vi båda är nämligen klubbägare till varsin klubb som är en av de större klubbarna på Star Stable Online. Brigitta Underhand äger klubben Glorious Arrows och Emelie Silverhaven är ägaren till Royal Fighters!

Förutom den här bloggen så driver Brigitta Underhand även en stor gaming-kanal på Youtube, mer känd som Flixiekim.

Vi hoppas du får en trevlig läsning på den här bloggen och var inte rädda för att kommentera. Vi är snabbare än Star Stable-supporten på att svara.
Upp