Stängt


Server 1, Air Star är äntligen stängd. När serverfunktionen att kunna byta öppnade märkte jag en stor skillnad på servern. Det blev mer bråk, tjafs och lagg. Ja ingenting upplevdes positivt. Server 1 har funnits längst på den finna många bra stora klubbar, "kända" personer som många ser upp till. Det är ju logiskt att många vill byta dit.
Men till vilket pris? Vi som redan fanns där fick lida mycket för det, så är det ialla fall i mina ögon. ALLA kan inte vara på samma server det funkar inte så.
 
Jag har senaste dagarna sett många som skriver i Starstable grupper att de desperat vill byta tillbaka till server 1 efter att ha testat en annan server det vill säga Marsmallow Cloud server 2 eller Fluffy Unicorn server 3 och sedan inte kunnat komma tillbaka. 
 
YES, YES, YES!!
 
Förlåt till er som eventuellt gjort misstaget att byta men är så glad att man inte kan hoppa in på server 1 hur man vill längre. En server kan bara ta en viss mängd tills det börjar bli problem och server 1 behöver en paus från all trafik. Hur länge det är stängt vet jag inte men jag tänker då passa på och njuta så länge det går.
 
 

Matilda Southtree

Tycker att de kunde stängt Air Star tidigare, då det blivit väldigt många spelare. Då min(a) dator(er) är väldigt dålig(a), så laggar det väldigt mycket varenda gång jag ens är nära ställen som fp(discotime), ml, sgb, vg, champ (innan start), vilket gör att jag knappt har några ställen att ha som hemstall... Mindre spelare på servrarna, tack! Funderar på att byta till tvåan igen, men har hört att det är massa bråk där & jag vill gärna flytta mitt andra konto till Air Star i så fall

Matilda Southtree

Sorry för dålig, lång kommentar

Cassandra Watersmith

Dock så flyttade de massa spelare från Air Star ofrivilligt till en annan svensk server innan de stängde den vilket är väldigt dåligt gjort av Starstable tbh.

Matilda Seaweb

jag? fattar inte? men jag fattar lite.hehe.

Ruby Greenhall

det hände mig och min kompis vi kan inte ha kkontakt med våra vänner på andra servern på ett bra tag ja det är bra att dom stängde ner ( för dom som är på air star server) men inte dom som bytte server exakt innan.! ps detta är ingen hat kommentar.

Cecilia Turtlehurricane

Hej Bim! Vet att Air Star har öppnat igen, men ville bara säga att för mig och min vän var det stängt i kanske 4-5 tim.

Hoppas du har en bra dag Bim! Hälsa Emlan från ett fhan!

Molly Mountaingirl

ÄNTLIGEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!


Kommentera inlägget här:














Hej och välkommen hit!

Vi som driver denna bloggen om hästspelet Star Stable heter Emelie Silverhaven och Brigitta Underhand.

På den här bloggen kan du följa oss både IRL, på Star Stable och hur det är att driva en helt egen klubb! Vi båda är nämligen klubbägare till varsin klubb som är en av de större klubbarna på Star Stable Online. Brigitta Underhand äger klubben Glorious Arrows och Emelie Silverhaven är ägaren till Royal Fighters!

Förutom den här bloggen så driver Brigitta Underhand även en stor gaming-kanal på Youtube, mer känd som Flixiekim.

Vi hoppas du får en trevlig läsning på den här bloggen och var inte rädda för att kommentera. Vi är snabbare än Star Stable-supporten på att svara.
Upp