Jahajaaa, måste jag blogga nu säger ni?


Heeeeeej alla!
 
Brittan Bim är här! Har faktiskt inte haft någon blogglust, därför har det inte kommit några inlägg från mig. Jag är ju inte så bra på att blogga då jag knappt vet vad jag kan skriva om. Men jag får väl ta och improvocera nu då eftersom jag måste blogga varannan dag nu.
 
Kan ju ta och berätta att jag gjorde något utav det ovanliga idag. Jag filmade nämligen ett skräckspel själv vilket jag aldrig gjort innan. Eller jo, det där spelet SOMA. Men än så länge har det inte hänt något som fått mig att skita på mig. Men det här spelet jag spelade idag. Ett riktigt horror-spel på mobilen. Eyes heter det och fyyyyyyyyyyyyyyyfaaaaaaaan, kommer aldrig spela nåt sånt igen (lär säkert göra det). Men heeeeeeelv vad rädd jag vart när jag spelade det. Finns att kolla här!
 
 
För övrigt så kan jag ju också berätta att min klubb Glorious Arrows vann över Emelies klubb Royal Fighters i söndags. Det var riktigt härligt att få känna på en vinns för en gångs skull. Och skönt var det också då både jag och Hannah tränat dom sjuuuukt mycket. Typ varje dag. Men tävlingen var också sjukt rolig för man satt där med spänning i kroppen hela tiden och jag hoppas det blir fler tävlingar med dom i framtiden.
 

Anonym

Du brukar ju aldrig ha lust att blogg Kim?

Svar: Nää, det är så tråkigt :D
emlanbretta.blogg.se

Heeyy

omg Eyes, det spelet spelade jag hela förra och denna sommar :D

Svar: Yay :D
emlanbretta.blogg.se

Astrid Wintervalley

Om du har svårt att komma på nåt att blogga, ta en bild i spelet och lägg till en kort rolig text! Uppskattas alltid och är enkelt!

Svar: Smart där :D
emlanbretta.blogg.se


Kommentera inlägget här:














Hej och välkommen hit!

Vi som driver denna bloggen om hästspelet Star Stable heter Emelie Silverhaven och Brigitta Underhand.

På den här bloggen kan du följa oss både IRL, på Star Stable och hur det är att driva en helt egen klubb! Vi båda är nämligen klubbägare till varsin klubb som är en av de större klubbarna på Star Stable Online. Brigitta Underhand äger klubben Glorious Arrows och Emelie Silverhaven är ägaren till Royal Fighters!

Förutom den här bloggen så driver Brigitta Underhand även en stor gaming-kanal på Youtube, mer känd som Flixiekim.

Vi hoppas du får en trevlig läsning på den här bloggen och var inte rädda för att kommentera. Vi är snabbare än Star Stable-supporten på att svara.
Upp