Guess who's back


Ni har tjatat, gnatat och uppmanat, snälla kan ni blogga. Nu fick jag feeling. Jag tänkte göra ett litet löfte, ojoj hur ska detta gå. Under hela resten av november lovar jag och Kim att blogga varje dag, ni kommer få ialla fall ett inlägg varje dag. Jag meddelade honom just om detta, "Åh herregud..." fick jag till svar ;) 
 
Jag har för mycket att skriva så, det blir liksom stopp för att jag inte riktigt kan bestämma mig. Antingen känns det för lättsamt eller för tungt, för mycket. Nåja jag får tänka lite till. 
 
Tack för att ni fortfarande kikar in!
Puss och Kram på er
 
 

stephanie

åh,äntligen! älskar er!!

Matilda Southtree

Äntligen xD
Ge oss lite mera inlägg nu då >:D


Kommentera inlägget här:














Hej och välkommen hit!

Vi som driver denna bloggen om hästspelet Star Stable heter Emelie Silverhaven och Brigitta Underhand.

På den här bloggen kan du följa oss både IRL, på Star Stable och hur det är att driva en helt egen klubb! Vi båda är nämligen klubbägare till varsin klubb som är en av de större klubbarna på Star Stable Online. Brigitta Underhand äger klubben Glorious Arrows och Emelie Silverhaven är ägaren till Royal Fighters!

Förutom den här bloggen så driver Brigitta Underhand även en stor gaming-kanal på Youtube, mer känd som Flixiekim.

Vi hoppas du får en trevlig läsning på den här bloggen och var inte rädda för att kommentera. Vi är snabbare än Star Stable-supporten på att svara.
Upp