Klubbfix


Hua, ni skulle bara veta hur mycket tid det tar att äga en klubb. Nyår känns alltid som en nystart och det gäller såklart Royal Fighters med. Vi ska vi bli ännu bättre 2016 oh mina medlemmar är med och hjälper till. De kommande dagarna och någon vecka frammåt kommer mycket energi gå till att få ordning på klubbsidan, där en hel del saker fattas. Jag har bland annat 200 ansökningar att läsa och lägga in på intresselistan, hua. 
 
Men det tycker jag är det roligaste med att äga en klubb, det administrativa. Jag tänkte ge er en lista på alla saker som ska göras och sen strycka dem så fort de är gjorda. Heja mig och Mette.
 
  • Skriva info om ledarna (mig och Mette)
  • Färdigställa medlemmssidan
  • Läsa alla intresseanmälningar och lägga in dem på listan
  • Skriva ett eventschema inför 2016 och publicera
  • Färdigställa nyhetssidan
 
Och ja det var väl allt, haha måååånga timmars jobb. 

 
 

Matilda Southtree

Jag kan nog vara glad att jag inte äger en klubb... Vänta... Jag äger ju en xD fast det är bara jag där och det är på min non star rider användare sååå xD

Marre

Kämpa på Emlan, Vet att du och Mette kommer klara detta :)

Natha Deerbard

Heja Emlan och Mette! Ni kommer fixa de! :D

Anonym

Heja Emlan och Mette!

Nora Sleepyhurricane

Heja Emlan och Mette!
Skaffade en, gud vad svårt med namn


Kommentera inlägget här:














Hej och välkommen hit!

Vi som driver denna bloggen om hästspelet Star Stable heter Emelie Silverhaven och Brigitta Underhand.

På den här bloggen kan du följa oss både IRL, på Star Stable och hur det är att driva en helt egen klubb! Vi båda är nämligen klubbägare till varsin klubb som är en av de större klubbarna på Star Stable Online. Brigitta Underhand äger klubben Glorious Arrows och Emelie Silverhaven är ägaren till Royal Fighters!

Förutom den här bloggen så driver Brigitta Underhand även en stor gaming-kanal på Youtube, mer känd som Flixiekim.

Vi hoppas du får en trevlig läsning på den här bloggen och var inte rädda för att kommentera. Vi är snabbare än Star Stable-supporten på att svara.
Upp