Välkomna :D


Det känns lite spännande att skriva på en helt ny blogg, egentligen är det ju ingen skillnad men ändå! Det känns roligt och nytt samtidigt som man inte kan hjälpa att man känner sig lite sorgsen att lägga gamla silverhaven.blogg.se på hyllan. Men bloggen kommer få stå kvar så jag kan gå in och kolla på min pastelldröm till blogg, åh jag älskar verkligen den designen. 
 
Häromdagen när jag fotade header bilder använde jag Kims dator för att vi skulle få samma färg på vattnet på våra bilder men jag passade ändå på att ta några bilder på min dator när jag ändå var i farten. Jag vet att det är väldigt delade åsikter gällande det här med färgen på vattnet, men alltså det är verkligen sååå fint om du frågar mig. Tycker att vattnet gör hela bilden och det är lika fint på sommaren som på vintern även om det passar lite bättre på sommaren :) 
 
Vad tycker ni? :D 
 


 
 
 







 

Lovisa silverbrooke

Jippi första kommentaren♡♡

Svar: Ja :D tjihoo
emlanbretta.blogg.se

Agge

Cool

Svar: Mycket cool smärcool
emlanbretta.blogg.se

Lovisa silverbrooke

Asgrym blogg!

Svar: Tackar :D
emlanbretta.blogg.se

lana oaklee

design on point!! så fin!

Svar: Tackar :D
emlanbretta.blogg.se

Aloma Sunson

Åh, vad fin bloggen blev, ser fram emot att följa den :D

Svar: Tack snälla och det är mycket tack vare dig :D
emlanbretta.blogg.se

Selma Frendtree

kan dom inte byta så att pc spelare får samma vatten som mac användarna vattnet är mycket snyggare på mac

Svar: Haha det kommer de inte :) Men hoppas kan man ju alltid
emlanbretta.blogg.se

Selma Frendtree

Jag hoppas på att det händer en vacker dag

Svar: Hoppas kan man alltid :)
emlanbretta.blogg.se

Claire Masterknight

Jag älskar också det "tropiska vattnet"! :D Det är så snyggt och jag har en Mac så tjoho för mig!

Svar: Ja vilken tur vi har :D
emlanbretta.blogg.se

Elvira Dragonstreet

jag tycker att vattnet på den bilden är jätte fint, men om man ser typ havet från fortpinta så där så blir det inte lika fint! Så det beror lite på hur bilden är tagen om man har tagit en bild vid vattnet med en mac! :D

Svar: Ja det kan vara på olika ställen men tycker ändå generellt att Mac vatten är finare :D
emlanbretta.blogg.se

Kikk

Åhh så fint :)

Svar: Tackar :D
emlanbretta.blogg.se

Kikk

Åhh så fint :)

Svar: Tack snälla :D
emlanbretta.blogg.se

Molly Eveningbell

Super snyggt!! ♡

Svar: Tack snälla Molly :D
emlanbretta.blogg.se

Stephanie Diamondfall

Jag gillar vattnet mer på pc för det ser mer verkligt ut, jag tycker dock macvattnet är ascoolt och ser väldigt tropiskt ut. Men jag överger aldrig mitt pcvatten.

Btw, vem är det som har gjort headern, den är sååå snygg

Svar: Jag tycker att även om det är mer overkligt så är det finare med Mac vatten :D Det är duktiga Aloma Sunson som gjort dem, visst är han duktig!
emlanbretta.blogg.se

Danielle Dragonhill

Wow bloggen blev verkligen jättefin! :D

Svar: Tack så mycket Dani :D
emlanbretta.blogg.se

Florencia goldstorm

Oj nu är jag visserligen sent ute med att kommentera, men jag tycker att vattnet på Mac är jättehäftigt ;) har själv mac :D

Svar: Håller med dig helt :D
emlanbretta.blogg.se


Kommentera inlägget här:














Hej och välkommen hit!

Vi som driver denna bloggen om hästspelet Star Stable heter Emelie Silverhaven och Brigitta Underhand.

På den här bloggen kan du följa oss både IRL, på Star Stable och hur det är att driva en helt egen klubb! Vi båda är nämligen klubbägare till varsin klubb som är en av de större klubbarna på Star Stable Online. Brigitta Underhand äger klubben Glorious Arrows och Emelie Silverhaven är ägaren till Royal Fighters!

Förutom den här bloggen så driver Brigitta Underhand även en stor gaming-kanal på Youtube, mer känd som Flixiekim.

Vi hoppas du får en trevlig läsning på den här bloggen och var inte rädda för att kommentera. Vi är snabbare än Star Stable-supporten på att svara.
Upp