The one and only - Emelie Silverhaven


 Hur skriver men ett litet kort inlägg om sig själv och en resa som sträcker sig fler år, jag vet inte men jag ska göra mitt bästa. Här kommer berättelsen om Emelie "Emlan" Silverhaven. 
 


 


Jag heter Emelie såväl som i spelet som i verkligheten och jag är hela 23 år gammal. Jag är bosatt i Halmstad med min SSO spelande pojkvän Kim som jag också driver denna blogg med men är från Göteborg som ligger mig väldigt varmt om hjärtat.
 
Jag hittade Starstable en tråkigt decemberdag 2012 och började spela och blev fast direkt. Jag köpte SR med en gång och kort därefter lifetime. Någon veckor in i mitt spelande blev jag medlem i klubben Rainbow Dragons än idag är den första och enda klubben jag varit medlem i. Jag vet inte varför jag fick bli medlem i denna underbara klubb när mitt dryga svar var "Vad ska man ens med en klubb till?" Oj om mitt dåvarande jag bara visste vilken underbar resa denna klubb och alla goa medlemmar skulle ta mig på.
 
 
 
Till vardags jonglerar jag mellan denna blogg, instagram och framför allt min klubb där jag är klubbledare och har fullt upp med att läsa ansökningar, skälla på folk om regler och uppförande men framför allt umgås med alla fina medlemmar och hålla event. 
 
Jag är en glad, sprallig tjej full av energi, tankar och åsikter. Jag har ridit i hela 15 år i verkligheten och är mest inriktad på dressyr. 
 
Det var bara en liten del av mig, men vill du veta mer så läs bloggen vetja :D

Yvonne Sweetwood

JAAA! Äntligen är den uppe!!

Svar: YEEY :D
emlanbretta.blogg.se

Ella candlebell

Ja, man blev ju lite förvånad över att Kim var den första som bloggade på denna bloggen, haha jag trodde han skulle glömma bort bloggen på en sekund typ haha😂

Svar: Haha eller hur han förvånar, men det går nog snart över ska du se ;)
emlanbretta.blogg.se

Claire Masterknight

Bloggen verkar jättebra! :D

Svar: Tack det kommer den bli :D
emlanbretta.blogg.se

Anonym

Men kim kopierade bara sitt inlägg från anniebretta, så det gick snabbare, emelie fick skriva själv :)

Svar: Japp jag fick ju skriva själv, men det är kul :)
emlanbretta.blogg.se

Lovisa silverbrooke

:o Jag trodde du ägde rainbow dragons.

Svar: Nja, jag är klubbledare men Calle och jag tar alla beslut tillsammans så man kan väl säga att vi äger tillsammans även om jag inte står som klubbägare :)
emlanbretta.blogg.se

stephanie

super bar blogggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg hehe många g...

Svar: Tackar :D
emlanbretta.blogg.se

Linnea

vem har gjort bloggbilden 😱så fin

Svar: Det har Aloma Sunson gjort, han är grym! :D
emlanbretta.blogg.se

tanja friendwright

hej jag spelar sso jag skulle vilja träfa er två på star stable jag har nyligen bytt server jag ville träfa er så mycket säg åt kim att ränsa sin brevlåda på sso

Sienna Slowmountain

Ja! äntligen lite mer info om Emelie!!


Kommentera inlägget här:














Hej och välkommen hit!

Vi som driver denna bloggen om hästspelet Star Stable heter Emelie Silverhaven och Brigitta Underhand.

På den här bloggen kan du följa oss både IRL, på Star Stable och hur det är att driva en helt egen klubb! Vi båda är nämligen klubbägare till varsin klubb som är en av de större klubbarna på Star Stable Online. Brigitta Underhand äger klubben Glorious Arrows och Emelie Silverhaven är ägaren till Royal Fighters!

Förutom den här bloggen så driver Brigitta Underhand även en stor gaming-kanal på Youtube, mer känd som Flixiekim.

Vi hoppas du får en trevlig läsning på den här bloggen och var inte rädda för att kommentera. Vi är snabbare än Star Stable-supporten på att svara.
Upp