Guess who's back


Oj, gott nytt år inlägg det första man ser? Kanske dags för något annat. Inga ursäkter väntar er heller. Vi har helt enkelt inte velat blogga. Men nu fick jag feeling och vi får väl hoppas att den stannar.
 
En ledig helg väntar och det enda jag har planerat är en mykväll med min fina vän Wilma som går under namnet Dakota Youngfield. Vi ska äta lite god frukt ikväll och spela spel, hur mysigt? Snön har fallit inatt och jag älskar ju snö så ska se om jag kan vifta snällt på ögonfransarna och få Kim att följa med ut,  jag råkar vara vädigt bra på att göra just det så det blir nog en mysig promenad i snön med Kim och de små vovvarna. 
 
Har ni något roligt planerat i helgen?
 
 

Yvonne Sweetwood

Jag ska ha väldigt kul i helgen, idag så får vi besök av pappas kompis som har en bebis som är 5 månader, och han är såå söt o mysig :D Och imorgon ska jag till stallet och försöka ha Olle hela dagen ( Hjälper till o leda knattar på söndagar :P ) :D

Elin Dragonfall

Jag har inte planerat något men jag antar att det blir mycket StarStable och sovande att se fram imot, yeey? :|

Matilda Southtree

Äntligen uppdatering :D Ska ta det lugnt och kolla på Harry Potter resten av helgen, har trillat av en häst 2 gången idag + prickat av att ha suttit på en skenande häst xD

Tilde 'Tuss' Darkstorm

Åå myyyys! En Kim, en Emlan, snö och två vovvar... Får man joina? Själv har jag extreeeem träningsverk efter att ha ridit i -24 grader i TVÅ TIMMAR... Öhh, död kropp. Och pollen skulle ju såklart försöka galoppera varenda jävla sekund ;) Nä men det är chill.

Kram :)

Christelle

Ska nog bara ta det lugnt och ha det mysigt :)

Autumn WInterdotter

Ska försöka ta det lugnt med brutet ben xD
Trillade av hästen på hindret med benet först:)
Ambulans var nice...

Sofia D

Jag ska till stallet, vi ska ha en liten "kusin" kväll här (lördag). Och jag ska såklart spela en massa sso

Tilde 'Tuss' Darkstorm

Men vänta va? Känner du och Wilmut varandra irel? xD Det visste inte jag

Anonym

tycker det Emelie skrev vart fin


Kommentera inlägget här:














Hej och välkommen hit!

Vi som driver denna bloggen om hästspelet Star Stable heter Emelie Silverhaven och Brigitta Underhand.

På den här bloggen kan du följa oss både IRL, på Star Stable och hur det är att driva en helt egen klubb! Vi båda är nämligen klubbägare till varsin klubb som är en av de större klubbarna på Star Stable Online. Brigitta Underhand äger klubben Glorious Arrows och Emelie Silverhaven är ägaren till Royal Fighters!

Förutom den här bloggen så driver Brigitta Underhand även en stor gaming-kanal på Youtube, mer känd som Flixiekim.

Vi hoppas du får en trevlig läsning på den här bloggen och var inte rädda för att kommentera. Vi är snabbare än Star Stable-supporten på att svara.
Upp