Hejsan


Hej, jag och Emelie är hos min familj i småland o hälsar på. Hur mår ni?
 

Anonym

Mår bara bra! ;)

Pizza

Jordens mest kortfattade inlägg haha men jag mår bara bra ;)

Riley

Haha, såg dig igår xD Hann ta en dålig bild...

Matilda Southtree

Im fajn :3

Selma Flowerpaw

Jag mår bra! Kul att vara i Småland skulle jag tro❤️

Selma Flowerpaw

Tänkte inte på att jag länkade till min blogg som e borttagen förra kommentaren innan så strunta i den länken! Haha☺️

Wilma Youngforest

Hoppas ni har det bra! :)
Själv börjar ens sportlov nu och det innebär en hel del gaming :D

Ellen Moonmountain

Jag mår bara bra :)

Klaudia Shadowdawn

jag mår bara bra tack! själv?

Yvonne Sweetwood

Jag mår bra, har dock en stukad fot som är inlindad i bandage för att en dum buss klämde min fot i dörren när jag skulle till skolan i fredags :( Men struntr i det å peppar ist för imorron fyller jag 12 år :3

Nora Sleepyhurricane

Vart i Småland?
Bor i Småland!!!

Amanda Turtleborn

Haha, jag gick in på bloggen å då fanns inte dethär inlägget men sen när jag kommer tillbaka till starsidan så finns det ;D Det här inlägget har alltså publicerats medan jag har varit inne på bloggen, haha cx

Zuz

Hejsan!
Jo jag mår jätte bra!
Kan dock bara hälsa att ert arkiv buggar.
Kramar från dig <33

Matilda seaweb

Hej jag mår jätte bra!!! C: hoppas ni med gör det.

Hönan!

jag mår bra!

Moa snowpaw

Kul! Jag mår bara bra! xD

Adelaide waternight

Bara bra! :)

Christelle

Mår superbra! Jag är i Thailand nu och badar varje dag. Så skönt!🌴

Christelle

Mår superbra! Jag är i Thailand nu och badar varje dag. Så skönt!🌴

Christelle

Mår superbra! Jag är i Thailand nu och badar varje dag. Så skönt!🌴

Lova Lighttree

Jag mår bra! Förutom att jag har ont i halsen och knappt kan prata😊

Daisy Mousegirl

Jag tycker att ni ska lägga ut saker oftare, typ minst en grej varje dag, annars är det en dålig blogg.

Klaudia Shadowdawn

PS. har/kommer ni att göra en video om alla hjärtans dag på sso? när kommer den ut i så fall..??? älskar kanalen! 💗

Maja Rainhand

Jag mår bra ^^

Anna

Jag mår bra :) tack för att du svarade på klaudia liondotters brev jag blev jätteglag! Nu vet jag att min idol inte bara är rolig utan också snäll :)

Mia

jag är sjukt glad för jag tittar på dina gamla så jag ser att du har kommit tillbaka.<3 ÄLSKAR dina videos


Kommentera inlägget här:














Hej och välkommen hit!

Vi som driver denna bloggen om hästspelet Star Stable heter Emelie Silverhaven och Brigitta Underhand.

På den här bloggen kan du följa oss både IRL, på Star Stable och hur det är att driva en helt egen klubb! Vi båda är nämligen klubbägare till varsin klubb som är en av de större klubbarna på Star Stable Online. Brigitta Underhand äger klubben Glorious Arrows och Emelie Silverhaven är ägaren till Royal Fighters!

Förutom den här bloggen så driver Brigitta Underhand även en stor gaming-kanal på Youtube, mer känd som Flixiekim.

Vi hoppas du får en trevlig läsning på den här bloggen och var inte rädda för att kommentera. Vi är snabbare än Star Stable-supporten på att svara.
Upp