Winning


Igår morse loggade jag in tidigt innan servarna stängde. Jag tog hand om de där Bobcat hästarna och viskade till dem att nu får någon annan ta hand om er, hejdå. Jag tog sedan en sista runda på tävlingsbanan, jag är rätt säker på att jag har fotat varenda millimeter på de där banorna, flera gånger om. Och sedan gick jag fram till Tan och gav henne ett par sanningens ord om att jag är klart. Done. Finito, aldrig mer.
 
 


 

Elin Dragonfall

Grattis Emlan! :D

Svar: Tack så mycket :D
emlanbretta.blogg.se

Yvonne Sweetwood

Omg, hur har du orkat!?! De dagliga är ju bara för tröga :D

Svar: Haha jag har bara gjort det för att slippa :D
emlanbretta.blogg.se

Lilly

Härligt! Bra jobbat, det var verkligen sega uppdrag 😁.

Svar: Haha men eller hur :D Skönt när det är över
emlanbretta.blogg.se

Selma Frendtree

På mitt ena konto Elin Archborn har jag fått dom för kanske 2-3 dagar sedan och efter som dens Star rider går ut snart är det roligt att ha något att göra och lite extra JS kan aldrig skada men jag håller med om att rykte med Bobcats är segt.Jag hoppas jag kommer klara det. Men det innebär att Eveningwarrior kan få mat så hon orkar och bli inspirerad. Eveningwarrior är min starthäst på den karaktären.

Svar: Jag tycker det räcker att levla för att tjäna in pengar för mat om man nu inte har stallhjälp dagliga sysslor är ju det tråkigaste som finns enligt mig ;) men beundrar dem som orkar
emlanbretta.blogg.se


Kommentera inlägget här:














Hej och välkommen hit!

Vi som driver denna bloggen om hästspelet Star Stable heter Emelie Silverhaven och Brigitta Underhand.

På den här bloggen kan du följa oss både IRL, på Star Stable och hur det är att driva en helt egen klubb! Vi båda är nämligen klubbägare till varsin klubb som är en av de större klubbarna på Star Stable Online. Brigitta Underhand äger klubben Glorious Arrows och Emelie Silverhaven är ägaren till Royal Fighters!

Förutom den här bloggen så driver Brigitta Underhand även en stor gaming-kanal på Youtube, mer känd som Flixiekim.

Vi hoppas du får en trevlig läsning på den här bloggen och var inte rädda för att kommentera. Vi är snabbare än Star Stable-supporten på att svara.
Upp