Svar del 1 på vad skulle ni göra om....


Skrollar ni ner ser ni inlägget "vad skulle ni göra om..." Ni har ställt frågorna och jag och Kim svarar, fortsätt skriva frågor i detta eller det gamla inlägget om ni vill :D
 

✿ Anonym
Vad skulle ni göra om någon av er va otrogen?
- Emelie: 
Jag skulle nog känna att jag gick sönder lite inuti, som om en liten del av mig dog, ingen kul tanke </3
-Kim: Jag hade lagt en förbannelse över Emelie

✿ Ida Vad skulle ni göra om era konton blev hackade på alla hästar och alla kläder?
-Emelie:
Eftersom jag inte ger ut mina uppgifter till någon är jag inte speciellt orolig över det men om det skulle hända skulle jag sluta spela SSO då jag inte har någon lust att börja om.
-Kim: Jag hade köpt en ny häst och sedan hade jag varit nöjd över att bara ha en häst och kläder behöver man inte, man kan rida runt naken, freeedom.

✿ Pia Northland
Vad skulle ni göra om starstable tog bort jorvik city och man bara kunde ha starthäst?
-Emelie:
Jag överlevde ju innan gallerian men klart det skulle vara tråkigt då gallerian är riktigt fab. Nog för att jag skulle sakna ihjäl alla mina andra hästar men jag är riktigt nöjd över min startis Golden :)
-Kim: Jag hade känt en jätte lättnad i mitt bröst att inte behöver ha fler hästar och att slippa shoppa.

✿ Lorraine Biggirl
Vad skulle ni göra om ni helt plötlsligt blev gratis spelare?
- Emelie: Men lägg neeer, jag avskyr Moorland, really starstable really hade jag sagt!
-Kim: Jag hade åkt upp till Stockholm, till huvudkontoret, satt mig vid GM Vendelas dator och gjort mig själv till SR igen.

✿ Cassandra Watersmith
Vad skulle ni göra om nu inte kunde hoppa längre? 
-Emelie:
 Jag skulle vägrat häst och bara sprungit runt själv istället 
-Kim: Jag hade börjat gråta nästan 
Vad skulle ni göra om alla plötsligt slutade prata ned er?
-Emelie:
 Men snyft va elakt, tur att jag har Kim ialla fall då
-Kim: Jag hade börjat gråta nästan 
Vad skulle du göra om en hackare upplöste RF och GA? 
- Emelie:
 Jag HADE börjat gråta, inte nästan jag hade
-Kim: Jag med 
Vad skulle du göra om Starstable tillät fler än 50 i en klubb?
- Emelie: 
Jag hade vägrat ta in fler ändå, YOU CAN'T SIT WITH US!!!!
-Kim: Jag hade tagit in så många man bara kunde, 500 det går bra

✿ Elin Dragonfall
Vad skulle ni göra om Sso tog bort alla kläder och istället la dit smetiga kläder vars färger inte passade varandra, och vad skulle ni göra om alla hästar togs bort och istället tog det hästar som såg jätte konstiga ut och hade konstiga färger med (till ex. grön och lila)?
- Emelie: 
Tur att en skönhet klär i allt, jag hade lätt kunnat rocka vad som helst ;) 
- Kim: Sålängde det finns blått gör det inget att det är smetiga kläder eller blåa hästar

✿ Izabella Fastside
Vad skulle ni göra om de tog bort klubbfunktionen? 
- Emelie: Jag och många andra spelar nog bara pågrund av just den funktionen så bye bye klubben bye bye sso.
-Kim: Det hade varit svårare att styra en klubb men jag hade nog hackat ihop ett eget system och så hade min klubb blivit stört och bäst för min klubb är den enda man kan styra lätt. 
Vad skulle ni göra om det inte längre var tillåtet att fota och filma i spelet? (Alltså att det blev copyrightskyddat eller liknande) 
- Emelie: Alltsååå nej va trist men jag hade överlevt
-Kim: Jag hade tagit kontakt med Aloma Sunson som gjort vår header och bett honom rita ihop ett pekande finger sen hade jag skrivit ut den på ett papper och skickat det till SSOs huvudkontor i Stockholm.

✿ Matteeeee
Vad skulle ni göra om det var en huggorm i eran lägenhet när ni kom hem efter en resa? 
- Emelie: HAHA alltså full panik jag hade kastat Kim mot den och ba TA HONOM INTE MIG!!!
-Kim: Jag hade lagt mig och kelat med den Fler svar kommer... Wiie.
PS: Royal Fighters är bästa klubben, puss på er 

Yvonne Sweetwood

Gahaha! Era svar på ormen xD

Alma Shadowbear

HAHHAHAH

Tuss! :D

"Jag hade lagt mig ner och kelat med den" ASSÅ HAHAHAHAHAHA! Jag HATAR ormar! Jag har en, bevisad, enorm fobi för ormar. Jag kräks av att se en bild på en orm... Huh! Jag HATAR ormar!!!!! Så Kim, hur kan du KELA med en orm! Nä fy! Usch och fy på dig! Emlan, bra gjort! Om ormen hade dödat dig så hade inte RF varit lika kul (den hade inte funnits heller...xD)!

Francesca skyfield

Men HAHAHAHAHAHA Kim. Själv har jag hållit i en stor orm när jag var fem men det där skulle jag ALDRIG göra Kim!!!!!!!!!!!

Dani ;))

Eyy ni missa min ;D Men såg inte att man skulle skriva till båda er haha

Svar: Nejdå :D Vi gör flera delar bara, din kommer
emlanbretta.blogg.se

Tess

Håller helt klart med, Royal fighters är den bästa klubben <3

Svar: Bästa <3
emlanbretta.blogg.se

Yvonne Sweetwood

-Varning för LÅÅÅNG kommentar-

Okej, jag känner att jag just nu behöver hjälp, jag vet lixom inte vad jag ska göra för mitt liv är verkligen helt upp o ner just nu.

I skolan så har jag börjat tappa vänner, mina gamla vänner börjar trycka ned mig och jag går ALLTID hem gråtandes efter skolan. De kallar mig väldigt mycket dumma saker ( Tänker ej nämna dem ), slår mig så jag börjar blöda osv.. Och anledningen till detta vet jag, men det går lixom inte att få bort denna saken, för anledningen är puberteten. Jag är e av de 5 st i klassen som kommit in i puberteten i tidig ålder, vilket betyder att jag är mer vuxen än de flesta andra. Nästan alla i klassen ( tjejerna då ) mobbas pga att vi har BH, mens osv... Så här frågar jag Emlan: VAD SKA JAG GÖRA!?!?!?!?!? Ja, jag har pratat med lärare. Ja, jag har pratat med mamma. Nej, jag vägrar byta skola då jag ändå har 4 vänner i skolan, och de betyder allt för mig.

Jag hade kunnat skriva väldigt mycket nogrannare, mer detaljerat. Men jag sitter just nu gråtandes i min säng och känner att jag orkar fan inte det.

Yvonne Sweetwood

OMG! Jkla faker ;_;

Kommentaren över är INTE jag! Jag lever INTE ett sånt liv!!! DET ÄR INTE JAG SOM KOMENTERAT OVAN!

Svar: Alltså Yvonne du vet att jag kan se att det är samma IP adress som du skriver från som kommer från de kommentarer som är deppiga? Det är liksom rätt obvious att det är du som skriver dem också
emlanbretta.blogg.se

Yvonne Sweetwood

BAh så du ver Emlan eller Bim, men jag har en del syskon som fakear mig en del ^^

Svar: Säg till dem att inte hålla på då tack :)
emlanbretta.blogg.se

Yvonne Sweetwood

Ska försöka, men det är inte det lättaste, men ser ni liknande komentarer från mig så vet ni att det inte är jag ^^

Evelina

Får jag gå med i din klubb Emelie?😍

Svar: Du får ansöka på royalfighter.weebly.com :D
emlanbretta.blogg.se

Evelina

Hur gör man det?😉❤️


Kommentera inlägget här:














Hej och välkommen hit!

Vi som driver denna bloggen om hästspelet Star Stable heter Emelie Silverhaven och Brigitta Underhand.

På den här bloggen kan du följa oss både IRL, på Star Stable och hur det är att driva en helt egen klubb! Vi båda är nämligen klubbägare till varsin klubb som är en av de större klubbarna på Star Stable Online. Brigitta Underhand äger klubben Glorious Arrows och Emelie Silverhaven är ägaren till Royal Fighters!

Förutom den här bloggen så driver Brigitta Underhand även en stor gaming-kanal på Youtube, mer känd som Flixiekim.

Vi hoppas du får en trevlig läsning på den här bloggen och var inte rädda för att kommentera. Vi är snabbare än Star Stable-supporten på att svara.
Upp