E de fest?


I fredags skulle jag hållt i eventet "Tjejkväll" men vår internetleverantör hade andra planer. Jag och Kim hade inget nät mellan 18:00 och 22:30 så nej inget event för mig. Jag som hade gjort en parti outfit och allting. Men för att den inte ska helt till spillo delar jag med mig av den för er.
 



 
Gillar verkligen de randiga magtröjorna som kommit till Gallerian. Den den i lila, blått och korall. Finns i ännu fler färger i Gallerian, skynda fynda.
 
Keps: Valedale 2500 JS eller 13 SC
Tröja: Finns inte på databasen än men den har 8+ i rida så den kostade lite mer än några av de andra randiga. 
Handskar: Fick i något uppdrag eller så, minns inte rikrigt
Byxor: Gallerian 8600 JS eller 99 SC
Skor: Jarlaheim 7800 JS eller 87 SC

 
 
 
 

Cassandra Watersmith

Handskarna fick man I midspmmarskattjakten!

Svar: Så är det ja :D
emlanbretta.blogg.se

Dani Drake

E D FEST FÅR MAN KOMMA FÅR MAN TA MED SIG NÅN HUR MÅNGA? E D FEST SKA VI HÅNGLA SLÄPP TILL NU SÅ SLUTA KRÅNGLA!

my Mightystar

Har såna jeans i verkligheten


Kommentera inlägget här:














Hej och välkommen hit!

Vi som driver denna bloggen om hästspelet Star Stable heter Emelie Silverhaven och Brigitta Underhand.

På den här bloggen kan du följa oss både IRL, på Star Stable och hur det är att driva en helt egen klubb! Vi båda är nämligen klubbägare till varsin klubb som är en av de större klubbarna på Star Stable Online. Brigitta Underhand äger klubben Glorious Arrows och Emelie Silverhaven är ägaren till Royal Fighters!

Förutom den här bloggen så driver Brigitta Underhand även en stor gaming-kanal på Youtube, mer känd som Flixiekim.

Vi hoppas du får en trevlig läsning på den här bloggen och var inte rädda för att kommentera. Vi är snabbare än Star Stable-supporten på att svara.
Upp