Skräcktunneln


Haha alltså jag gillar ju ingenting som är läskigt. Jag ser inte njutningen med att vara rädd haha. Jag slipper hellre. Så jag hade helt klart hellre åkt kärlekstunneln med Kim än spöktunneln men vad gör man inte för honom haha. Jag hade inget ljud på vilket nog hjälpte, jag hoppade till lite i början men sen var det mest roligt. 
 
 
Tycker i vilket fall att det var riktigt grymt av SSO att vidga sina vyer. Detta är ju lite som att åka tomtens släde på vintern. Lite annorlunda och roligt helt klart. Ska kanske åka den en gång till och fota lite mer. Igår var jag mest fokuserad på att inte bli rädd. Jag är ju en sån som hoppar till för alla ljudeffekter och sådär. Jump scares är verkligen min grej, det funkar varje gång för mig.
 
Nu ska jag snart åka till jobbet, 2 dagar kvar innan helg, käääämpa!
 
 
 
 

Ebba

Heej
Deta handlar inte om inlägget..

Varför kan man inte gå in på emelies hästar? :)

Anonym

detta"

Ebba

Anonym var ebba xD


Kommentera inlägget här:














Hej och välkommen hit!

Vi som driver denna bloggen om hästspelet Star Stable heter Emelie Silverhaven och Brigitta Underhand.

På den här bloggen kan du följa oss både IRL, på Star Stable och hur det är att driva en helt egen klubb! Vi båda är nämligen klubbägare till varsin klubb som är en av de större klubbarna på Star Stable Online. Brigitta Underhand äger klubben Glorious Arrows och Emelie Silverhaven är ägaren till Royal Fighters!

Förutom den här bloggen så driver Brigitta Underhand även en stor gaming-kanal på Youtube, mer känd som Flixiekim.

Vi hoppas du får en trevlig läsning på den här bloggen och var inte rädda för att kommentera. Vi är snabbare än Star Stable-supporten på att svara.
Upp