Morr


Alltså jag är nog den första att skriva under på att SSO teamet inte alltid gör sitt bästa för att meddela spelarna om problem som uppstår osv. Men ibland kan jag bli galen, och det är inte på teamet utan på spelare. Det är ju för sjutton pinsamt hur vissa beter sig. Vissa är verkligen magiska på att hitta fel, i allt. Och då menar jag allt.
 
Varför får vi inga SC?
- Ser mängder av spelare som klagar att de inte får SC bara för att det är Halloween osv. Alltså va? Spel kostar, ingenting är gratis och var glad och tacksam för det du får.
 
Era uppdragsserier är för vuxna!
- Ser också en del som ska peta i vad de skriver. Att vi blev drogade i stranduppdraget. Men alltså va? Nej det är vuxna spelare som lägger sina egna värderingar i det, barn tänker inte så.
 
Ni är för oprofesionella!
- SSO teamet har också humor. Och ibland skojar de till det på sociala medier med en rejäl glimt i ögat men ändå är det folk som ska lipa över skämt som SSO dragit, skaffa er lite humor hörrni, snälla.
 
Jag kan fortsätta min lista men jag låter bli. Jag är säkert på att ingen av mina bloggläsare beter sig såhär men om det är någon liten rackare som känner sig skyldig så tänk lite på vad ni skriver.
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:














Hej och välkommen hit!

Vi som driver denna bloggen om hästspelet Star Stable heter Emelie Silverhaven och Brigitta Underhand.

På den här bloggen kan du följa oss både IRL, på Star Stable och hur det är att driva en helt egen klubb! Vi båda är nämligen klubbägare till varsin klubb som är en av de större klubbarna på Star Stable Online. Brigitta Underhand äger klubben Glorious Arrows och Emelie Silverhaven är ägaren till Royal Fighters!

Förutom den här bloggen så driver Brigitta Underhand även en stor gaming-kanal på Youtube, mer känd som Flixiekim.

Vi hoppas du får en trevlig läsning på den här bloggen och var inte rädda för att kommentera. Vi är snabbare än Star Stable-supporten på att svara.
Upp