Måååndag


Heej alla! Då var det måndag! Dagen då skolan, jobb och allt drar igång igen. Fyfan vad tråkigt tycker nog många medans andra har längtat. Jag är nog en av dom som inte tycker det är så tråkigt. Jobbar ju för det mesta med Youtube när jag inte åker iväg på andra uppdrag och då får jag faktiskt sovmorgon innan jag bestämmer mig för att börja redigera. 
 
Jag har ju inte så mycket att blogga om. Är ju värdelös på att blogga, så jag tar och visar upp nästa nya Epona-karaktär som Star Stable själva har avslöjat!
 
 
Det här ser ut att vara någon slags forskare eller bara en vanlig gammal gubbe. Det avslöjas inte riktigt något namn. Det enda som avslöjas är att hans enda vänner är insekterna. Så jag antar att det är någon insektsforskare eller så är det bara en galen gubbe som älskar insekter. Det beskrivs också om honom att han inte har tid för någon förutom sitt husdjur Alberta. Jag gissar på att husdjuret är en fluga. Han säger också i en intervju med den galna studsande tjejen i Star Stable Show att han bara haft kul en gång och det var hemskt. Så antagligen lär han vara en riktig surgubbe som vi kommer få snacka med. Vad tror ni? Vad kan hans husdjur vara för något?
 

Cynthia Silvernight

Haha, hans ända vänner insekterna? Konstig gubbe. Nämen, först kommentar, men i alla fall! SÅÅÅ taggad på Epona alltså, mer än när Dinodalen skulle komma :D

Marre

Skulle gissa på en liten mygga
eller kanske en liten myra

Matilda Seaweb

Jag tror att han är vän med alla insekter och myggor kanske. Och han kanske kan typ tala med insekterna.Jag vill att det ska finnas massor av blå saker. Och att han ser ut som en märklig gubbe. kanske en Vetenskapsman.

Svar: Jaa, vetenskapsman kan han ju vara också :D
emlanbretta.blogg.se

Samantha Nighagrden

Husdjuret är förmodligen en groda.

Matilda Southtree

Jag tror att det är en enorm spindel, usssch jag hatar spindlar D:

Svar: åååh nej ingen spindel D:
emlanbretta.blogg.se

iris sharkstar

han heter profesor Hayden,och tror han har antingen en insekt eller en katt eller hund :D

Svar: Okej :D
emlanbretta.blogg.se

Tuva Puppyheart

Tror hans husdjur är en liten groda eller en spindel! Ska bli sååååå kul att få komma in i Epona!


Kommentera inlägget här:














Hej och välkommen hit!

Vi som driver denna bloggen om hästspelet Star Stable heter Emelie Silverhaven och Brigitta Underhand.

På den här bloggen kan du följa oss både IRL, på Star Stable och hur det är att driva en helt egen klubb! Vi båda är nämligen klubbägare till varsin klubb som är en av de större klubbarna på Star Stable Online. Brigitta Underhand äger klubben Glorious Arrows och Emelie Silverhaven är ägaren till Royal Fighters!

Förutom den här bloggen så driver Brigitta Underhand även en stor gaming-kanal på Youtube, mer känd som Flixiekim.

Vi hoppas du får en trevlig läsning på den här bloggen och var inte rädda för att kommentera. Vi är snabbare än Star Stable-supporten på att svara.
Upp