Jag är min egen person


Jag skulle bara vilja klaga lite, känner att jag måste innan jag lägger ut all frustration på någon stackars liten tjej som inte förstår bättre.
 
Flera gånger i veckan får jag brev om Kim. Det kan handla om att jag ska hälsa honom det ena och det andra. Anledningen? Hans brevlåda är full. Förlåt men jag kunde inte bry mig mindre. Vill han ha kontakt med folk får han rensa sin brevlådan flera gånger om dagen så som jag gör. Bara för att jag råkar bo med Kim så ska jag inte behöva hälsa honom en massa saker hela tiden, jag är en person och han är en annan person, även om jag nu råkar vara hans bättre halva ;)
 
Så notera. Jag skickar INGENTING vidare till Kim. Jag raderar brevet eller ignorerar det ni skriver. Det är inte det att jag är otrevlig det råkar vara vara så att jag har bättre saker för mig. Som att prata med personer som vill prata med mig för mig inte för att Kim är min pojkvän.
 
 

Alanis Monsterstone

Hej Emlan! Jag upptäckte tidigare idag att jag hade råkat skriva Alanis Monsterstorm istället för Monsterstone :) Ansökte till RF den 2/9 :D

Elin Dragonfall

Kanske opassande kommentar till inlägget men ville bara säga att varje gång man trycker på "hästarna" (Emlans hästar) så kommer man bara till bloggens startsida. Hoppas att ni fixar det :)


Kommentera inlägget här:














Hej och välkommen hit!

Vi som driver denna bloggen om hästspelet Star Stable heter Emelie Silverhaven och Brigitta Underhand.

På den här bloggen kan du följa oss både IRL, på Star Stable och hur det är att driva en helt egen klubb! Vi båda är nämligen klubbägare till varsin klubb som är en av de större klubbarna på Star Stable Online. Brigitta Underhand äger klubben Glorious Arrows och Emelie Silverhaven är ägaren till Royal Fighters!

Förutom den här bloggen så driver Brigitta Underhand även en stor gaming-kanal på Youtube, mer känd som Flixiekim.

Vi hoppas du får en trevlig läsning på den här bloggen och var inte rädda för att kommentera. Vi är snabbare än Star Stable-supporten på att svara.
Upp