Imorgon rädet ösndag


Heeej alla, brigitta här!
 
Imorgon är det onsdag vilket betyder ny uppdatering på Star Stable! Och förutom ny uppdatering så släpper Star Stable sin show på Youtube. Det ska bli så spännande och se vad den showen kommer handla om och hur showen är uppbygd, för kan tänka mig att det är ganska svårt att få till en bra show om just Star Stable.
 
Några saker jag hoppas få se i showen är lite om det nya området och lite andra hemliga uppdateringar i framtiden som ännu inte avslöjats. Sen hoppas jag att de lägger in Brigitta Underhand någonstans. Det är ju ett måste!
 
När det kommer till uppdateringen på Star Stable så tror jag inte det blir någon stor uppdatering. Några blåa kläder och ett miniuppdrag om någon råtta som försvunnit.
 
Jag ska försöka släppa min engelska Star Stable klipp på min nya engelska kanal. Har redigerat den så länge nu att jag är supernöjd med slutresultatet och hoppas hela världen ska tycka om det också. Väntar bara på att min grafiker Quinn ska bli klar med miniatyrbilden som jag tänkte använda. :D
 
Lite sneakpeek från den engelska versionen av Brittas äventyr. Min häst heter Lemonbeauty och därför passar den här bilden bra!
 

Nova Sunnight

Nice häst :D

Svar: Eller hur :D
emlanbretta.blogg.se

myra mountainstar

heter du brigitta underhand där oxå??

Svar: Nä, Avis Macburger :D
emlanbretta.blogg.se

Paj

Nu har ni missat en Blogg dag ;)

Svar: Nääää :O
emlanbretta.blogg.se

Moa snowpaw

HAR DU EN ENGELSK KANAL?!

Svar: Ja :D
emlanbretta.blogg.se


Kommentera inlägget här:














Hej och välkommen hit!

Vi som driver denna bloggen om hästspelet Star Stable heter Emelie Silverhaven och Brigitta Underhand.

På den här bloggen kan du följa oss både IRL, på Star Stable och hur det är att driva en helt egen klubb! Vi båda är nämligen klubbägare till varsin klubb som är en av de större klubbarna på Star Stable Online. Brigitta Underhand äger klubben Glorious Arrows och Emelie Silverhaven är ägaren till Royal Fighters!

Förutom den här bloggen så driver Brigitta Underhand även en stor gaming-kanal på Youtube, mer känd som Flixiekim.

Vi hoppas du får en trevlig läsning på den här bloggen och var inte rädda för att kommentera. Vi är snabbare än Star Stable-supporten på att svara.
Upp