Idag öppnas Epona!


Heeeeeeeej alla! Idag är dagen här, den som vi alla längtat efter sååå mycket. Idag öppnas nämligen EPONA! Själv har jag tältat utanför grinden till Epona med en massa andra folk! Lite senare idag ska vi filma uppdragen och imorgon kommer första avsnittet ut som vanligt!
 
Star Stable Show del 2 släpptes idag. Ännu har de inte pratat om Brigitta Underhand, men jag hoppas att den dagen kommer! Jag kommer hålla hoppet uppe! Någon dag hoppas jag den dagen kommer då de pratar om den stora Brigitta Underhand!
 
Däremot så avslöjar de precis i slutet. Alltså inte slutet, men slutet efter slutet. Ungefär fyra sekunder innan det verkligen är slut, att det ska komma islandshästar till Star Stable! Wohoooooooo! Jag skrev wohoooo för att det är så Emelie reagerade. Jag kan ju inget om hästar så jag vet inte riktigt vad som är speciellt med islandshästar. För mig ser ju alla hästar likadana ut typ. :D
 
Dessutom avslöjar de att den 16 december kommer man kunna leda hästarna. Spännande! Nu ska jag sluta skriva och tagga till Epona istället!
 

:p

Är SÅ taggad!! Men har du redan kommit in på sso? Står att dom fortfarande håller på med uppdatering när jag loggar in:/

Elin Dragonfall

Kim om du undrar vad som är så speciellt med islandshästar så är det att man kan tölta på dem (att man galloperar samtidigt som man sitter ner typ)

Svar: Aha :D
emlanbretta.blogg.se

Yvonne Sweetwood

Islandshästar har som alla andra hästar gångarterna skritt, trav och galopp men de har också 2 andra gångarter, tölt och passgång :3

Svar: Okej :D
emlanbretta.blogg.se


Kommentera inlägget här:














Hej och välkommen hit!

Vi som driver denna bloggen om hästspelet Star Stable heter Emelie Silverhaven och Brigitta Underhand.

På den här bloggen kan du följa oss både IRL, på Star Stable och hur det är att driva en helt egen klubb! Vi båda är nämligen klubbägare till varsin klubb som är en av de större klubbarna på Star Stable Online. Brigitta Underhand äger klubben Glorious Arrows och Emelie Silverhaven är ägaren till Royal Fighters!

Förutom den här bloggen så driver Brigitta Underhand även en stor gaming-kanal på Youtube, mer känd som Flixiekim.

Vi hoppas du får en trevlig läsning på den här bloggen och var inte rädda för att kommentera. Vi är snabbare än Star Stable-supporten på att svara.
Upp