Starstable kalender


Jag hade tänkt att skriva några rader om Starstables egen julkalender. Sååå roligt och generöst av dem tycker jag. Visst alla luckor kanske inte faller mig i smaken men tur att det finns gott om andra luckor som gör det. Här kommer en sammanfattning av de sagar som varit och sedan kommer jag skriva enskilda inlägg om de kvarstående 4 luckorna, jag antar att vi rullar in mot the grand finale och jag tror inte vi kommer bli besvikna.
 

Lucka nr 13 - dag 1
 
Det började med att första luckan bjöd på en klänning. Tråkigt kan vissa tänka. Och visst klänning är inte det mest använda plagget i min garderoben MEN den var fin. Och jag kommer absolut använda den när vi ska ha nått festligt event med klubben så yes tummen upp från mig.
 

Lucka nr 14 - dag 2
 
 Inget jag hoppade ut stolen av glädje direkt. Men Starstable är för alla åldrar och jag kan absolut se att vissa fann glädje i denna luckan. Hade jag haft pennor hemma kanske jag hade gett mig på det, det får vi aldrig veta.
 

Lucka nr 15 - dag 3
 
 Andra överdelen i en del av en outfit. Alltså nej jag kommer nog aldrig ha på mig denna jackan och det är en av de luckor jag varit minst nöjd med hitills men som sagt är övertygad om att många andra tycker om den. 
 

Lucka nr 16 - dag 4
 
 Denna lucka blev jag glad för. Inte för min egen skull för jag hade Puddi och Sky som bakgrund men vet att många velat ha bakgrundbilder med Starstable motiv, så yey!
 

Lucka nr 17 - dag 5
 
Hade jag haft något att shoppa i butiken så hade jag lätt slått till. Tycker bara att själva webbshoppen är en jätte kul idé och att få procent i den är ju generöst. 
 

Lucka nr 18 - dag 6

 Ännu en pusselbit i outditen, tycker dessa skor är riktigt fräcka. Jag kommer inte rida runt i dem som en del i en ridoutfit men jag ska lätt ha dem på disco eller event med klubben. Kommer passa så bra till mina svarta jeans med dragkedjor.
 

Lucka nr 19 - dag 7
 No no no haha, i min gran är det bara klassiskt pynt i silver och rött. Inga rosa dekorationer där inte haha ;) 


Lucka nr 20 - dag 8
 
Men snygga ändå? Gillar nitarna, bandet runt midjan kunde jag vara utan men ändå fräcka byxor helt klart. Tack SSO för dessa luckor, ser fram emot 4 till!



Anonym

du glömde skriva att det var värdekoder i lucka 19 :P

Yvonne Sweetwood

Du kommer aldrig tro mig Emlan..

Idag så galopperade jag runt hela spåret i ganska så bra fart, jag hoppade över 3/7 hinder i galopp och jag hoppade en hel bana felfritt! All med Olle ofc B) Är såå nöjd idag :3

Antoinette Silverforce

Jag har gillat kalendern riktit mycket faktist och kläderna så har vsrit tiktit fina😊 Inte kanske något som jag kommer att använda mycket men fina ändå😊 T.ex. klänningen rockade jag på diskot en dag då jag kände för att vara lite fin😂😊❤

Daisy Mousegirl

Jag tycker inte att ni kan klaga på att vi inte skriver i kommnetarerna, pluss att ni skriver att ni lägger ner mycket tid på bloggen, det kommer väll mer två inlägg i MÅNADEN!

Svar: Det är min blogg och jag kan skriva vad jag vill. December har varit lugnare på bloggen av förklarliga anledningar, men innan dess skrev vi varje dag och jag satt i timmar och fixade så det fanns inlägg när vi var bortresta såatttte :)
emlanbretta.blogg.se

Christelle

Tycker det har varit riktigt kul med en julkalender.😊 24:e luckan var ju ofc bäst!😉😃


Kommentera inlägget här:














Hej och välkommen hit!

Vi som driver denna bloggen om hästspelet Star Stable heter Emelie Silverhaven och Brigitta Underhand.

På den här bloggen kan du följa oss både IRL, på Star Stable och hur det är att driva en helt egen klubb! Vi båda är nämligen klubbägare till varsin klubb som är en av de större klubbarna på Star Stable Online. Brigitta Underhand äger klubben Glorious Arrows och Emelie Silverhaven är ägaren till Royal Fighters!

Förutom den här bloggen så driver Brigitta Underhand även en stor gaming-kanal på Youtube, mer känd som Flixiekim.

Vi hoppas du får en trevlig läsning på den här bloggen och var inte rädda för att kommentera. Vi är snabbare än Star Stable-supporten på att svara.
Upp